Szép baleset lenne a 60e km még benzinesnél is, úristen
Ne tudd meg hogy nézett ki azon a dízel Corollán amit hétfőn linkeltem ide, 15.000-ret ment.
Ha már itt dobálózunk a nagy szavakkal akkor majd csinálok fényképet egy 45 ezernél kivett szűrőről. Még fehér...
Valamikor meg már 30-nál tiszta dzsuva, ezért is van úgy fogalmazva, hogy állapot függvénye, de max. 60 ezernél.
Mind1, Te ugyis jobban tudod. Mint ahogy azt is, hogy hogyan adod elő valakinek, hogy minden szervíznél kiszámlázol egy légszűrőt. Még egy izzót is nehezen fizetnek ki sokan!
Én is biztosan visszatetetném a régi szűrőt az autómba ha kicserélnéd... 40 ezret futott már, de alig van megszürkülve, semmi kosz.
De felőlem aztán cseréljetek légszűrőt 15 ezrenként, olajat meg 1000-enként, mert az aztán tuti jó lesz a motornak.... Há ja, ártani biztos nem árt
Azért egy kicsit állítsál magadon, nem tetszik a "Te ugyis jobban tudod" stílus,én nem bántottalak
Dolgoztam Én is márkaszervízben, nem is véletlen hagytam ott és mentem független műhelybe.
Rengeteg céges autót csinálok és bizony ki van számlázva 15.000-ként az olaj-levegő és pollenszűrő, és ki is van cserélve, (magánautóknál is) nincs is ebből semmi probléma, és nem is lesz, miért lenne? Emberi árakon kell dolgozni.
Az hogy egy izzót nehezen fizetnek ki arról ki tehet? Nem kell autózni akkor, ilyen egyszerű.
Légszűrőre visszatérve nem véletlen mond több márkaszerviz is 15.000km-t.
Nézd meg szegény Torbit-nak 4000+ÁFA-ért adják az olajszűrőt, Én odaadom 3e-ért, GYÁRI Toyota szűrőt. Na ilyenekért neheztelnek márkaszervizben, biztos az égőt is 3-szoros áron adjátok.