Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2292410 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Cisc0

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 236
Re: Szerviz
« Válasz #4725 Dátum: 2011.01.10 15:03:33 »
Hy! (Jó rég jártam erre, de hát ha egyszer minden ok a kocsival... :whistling:)

A számláló átfordult a 90.000-en és nagy szervizzel kapcsolatban lenne kérdésem, hogy azt a bordás szíjat, amelyik a klímát, generátort hajtja mikor kell cserélni?
A szervizkönyv 105.000 km-nél írja az elsőt, majd ezután 15.000-enként. Ez a szám nem tudom hogy jött ki nekik, de azt látom h már eléggé repedezett a szíj.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4726 Dátum: 2011.01.10 15:12:01 »
Hy! (Jó rég jártam erre, de hát ha egyszer minden ok a kocsival... :whistling:)

A számláló átfordult a 90.000-en és nagy szervizzel kapcsolatban lenne kérdésem, hogy azt a bordás szíjat, amelyik a klímát, generátort hajtja mikor kell cserélni?
A szervizkönyv 105.000 km-nél írja az elsőt, majd ezután 15.000-enként. Ez a szám nem tudom hogy jött ki nekik, de azt látom h már eléggé repedezett a szíj.
105.000km-nél csere (GATES gyártmányúra lehetőleg!), majd 15.000km-ként ellenőrzés.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re: Szerviz
« Válasz #4727 Dátum: 2011.01.10 15:28:45 »
Hy! (Jó rég jártam erre, de hát ha egyszer minden ok a kocsival... :whistling:)

A számláló átfordult a 90.000-en és nagy szervizzel kapcsolatban lenne kérdésem, hogy azt a bordás szíjat, amelyik a klímát, generátort hajtja mikor kell cserélni?
A szervizkönyv 105.000 km-nél írja az elsőt, majd ezután 15.000-enként. Ez a szám nem tudom hogy jött ki nekik, de azt látom h már eléggé repedezett a szíj.
105.000km-nél csere (GATES gyártmányúra lehetőleg!), majd 15.000km-ként ellenőrzés.  ;)
A repedezett szíjat ki kell cserélni, kb 7000 Ft.   Elmúlt 6 éves - azaz csereérett.   A gates gyártmány jó lesz, és a következő 6 évben megteszi az új hosszbordásszíj !
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4728 Dátum: 2011.01.10 18:03:40 »
...mert, ha csak tárcsát, vagy kinyomócsapágyat, vagy rudazatot cserélsz, akkor a régi kopott......

Ez mi, és mért kell cserélni?  :hmmmm:

bandibá

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re: Szerviz
« Válasz #4729 Dátum: 2011.01.10 22:04:15 »
Srácok, kösz a sok kommentet! Szerdán viszem szervízbe, ahol megnézik. Majd mesélek mi volt.

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #4730 Dátum: 2011.01.11 08:08:20 »
2-3 napja kopogást hallok a futómű felől, de csak városban, ha dolgozik a futómű (rossz az út). Elvittem egy helyi ismerős szerelőhöz, aknából alánézett, aztán mentünk egy karikát. Diagnózis: bal első stabilizátor bekötő. Állítólag ez egy kisebb rúd, a 2 végén egy-egy gömbcsuklóval, ami beköti a toronyba a stabilizátort. Ma utánakérdezek, és megrendelem. Valamire kell figyelni? Gyártó/ minőség /ár javaslat? Köszi.  :flowers:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4731 Dátum: 2011.01.11 08:25:53 »
...mert, ha csak tárcsát, vagy kinyomócsapágyat, vagy rudazatot cserélsz, akkor a régi kopott......

Ez mi, és mért kell cserélni?  :hmmmm:
...azért, mert nem jól írtam, az "szerkezet" akart lenni, nem tom honnan jött a rudazat, bocs!  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4732 Dátum: 2011.01.11 18:03:30 »
...azért, mert nem jól írtam, az "szerkezet" akart lenni, nem tom honnan jött a rudazat, bocs!  :flowers:

Nem kötekedni akartam, csak azt hittem lemaradtam valamiről.  :flowers:

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #4733 Dátum: 2011.01.11 21:19:47 »
2-3 napja kopogást hallok a futómű felől, de csak városban, ha dolgozik a futómű (rossz az út). Elvittem egy helyi ismerős szerelőhöz, aknából alánézett, aztán mentünk egy karikát. Diagnózis: bal első stabilizátor bekötő. Állítólag ez egy kisebb rúd, a 2 végén egy-egy gömbcsuklóval, ami beköti a toronyba a stabilizátort. Ma utánakérdezek, és megrendelem. Valamire kell figyelni? Gyártó/ minőség /ár javaslat? Köszi.  :flowers:
Megoldottam.  ::) Jacoparts lett, 8990.-, minusz baráti kedvesség = 6000.- HUF. 2000.- HUf lesz a csere.  :)

avman

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Szerviz
« Válasz #4734 Dátum: 2011.01.13 12:00:44 »
zörejek és nyikorgásokban írtam pár hete, h kattog 70 felett, illetve kb. 20 percig a műszerfal. határozottan a km órából jön. hogy most melyik mutató, vagy számláló, azt nem tudom beazonosítani. valszeg a hidegtől, mert a mínuszsokak után jelentkezett. kb. 20 perc, fél óra után elmúlik egy hosszabb útnál, illetve, ha sokat megyek, és utána pár órára leteszem az autót, megint csak nincs hangja.
tapasztalt már valaki ilyet? egyre hangosabb a dolog...
nagyon olyan hangja van, mintha valami a végét járná benne.
E11 2001 1,4 vvti corolla

GuMiSZu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re: Szerviz
« Válasz #4735 Dátum: 2011.01.13 13:23:33 »
Hali,

előjött az első motorikus hibám a Corollámmal (17éves) 1.6 4Afe
karácsonykor valahol tankoltam, és utána kicsit rángatózott közepes terhelésnél. Raktam bele máshol benzint, utána lecsökkent ez a hiba.
Tagnap raktam bele 1/2 E85 1/2 95ös kombót 8hogy a maradék dzsuva is kimenjen)(eddig nem volt vele soha gond ment mint ahogy kell)
De most...
-Pöcre indul
-az első 2 percben nincs gond, de utána olyan mintha meg akarna fulladni. Tehát nem pörög fel, nincs erő benne, aztán hitrtelen elindul. Tő gázra is meg meglódul (de városban elég gáz). az alapjáratom az eddigi ~870 környékéről leesett melegen 500 környékére és iszonyat rángat/ingadozik...  :surrender:

mit nézzek meg legelőszőr? gyertyát cseréltem már, de az szép volt(procelánosra égett fogyasztásom is normál 8 környékén városba)

köszönöm a sürgős helpet..
Corolla XLI  '93 1,6 4a-fe "hecsbekk"
Corolla Verso  SOL '03 1,8 1ZZ

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4736 Dátum: 2011.01.13 13:25:41 »
Üzemanyagszűrő!!!!! Az E85 vélhetően feloldotta a csőben és/vagy a szűrőben lerakódott koszt, ami eldugította a szűrődet. 95%, hogy annak cseréje után elmúlik a hiba.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4737 Dátum: 2011.01.13 13:28:05 »
Ha megfogadsz egy jó tanácsot, Ne keverd 50-50%-ban, mert az szegénykeveréket képez. E85 átalakító nélkül bőven elég a 20-maximum 25% E85 a benzinhez. Ez saját tapasztalat, nekem semmi hiba nem volt így, se kontroll lámpa, se dugulás, se semmi. Az átlagfogyasztás pedig + 5-6-7 deci!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

GuMiSZu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re: Szerviz
« Válasz #4738 Dátum: 2011.01.13 14:58:32 »
Üzemanyagszűrő!!!!! Az E85 vélhetően feloldotta a csőben és/vagy a szűrőben lerakódott koszt, ami eldugította a szűrődet. 95%, hogy annak cseréje után elmúlik a hiba.  ;)

Köszi,

hol tudok venni üzemanyagszűrőt? 1* vettem de az valami műanyag csoda volt. És hogy tudom kicserélni?
:)
köszi
ma meg is ejteném a dolgot
Corolla XLI  '93 1,6 4a-fe "hecsbekk"
Corolla Verso  SOL '03 1,8 1ZZ

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4739 Dátum: 2011.01.13 15:04:01 »
Az autód forgalmijával bemész egy autósboltba (UNIX, vagy Bárdi, vag hasonló) és az adatok alapján megrendeli neked. Ha a szereléshez nem értesz, akkor keresni kell egy szervizt, ahol beleteszik.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i