A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Hello!Azt szeretném kérdezni hogy E12-es Corollánál, hogy tudom felszedni a küszöbön lévő műanyag borítást, hogy ne törjem el?Köszi!Jr.
Kicsit elirtam...nem arra a muanyagra gondoltam ami a kuszobon van, hanem ami a gumikedernel van es a szonyeg kozott.
Ha nem csúszik, akkor egyedül azt tudom elképzelni, hogy a most beszerelt kuplungnak nagyobb a lendtömege, így érzésre kicsit lassabban/lustábban pörög fel a motor. Más teljesítményt befolyásoló tényezője nem nagyon lehet...
Most megneztek. Az egyik cso elvolt szakadva kicsereltek de meg mindig nem olyan mint elotte. eddig 1900nal ereztrm h huz most meg alig van vmi. De a turbo hallom h megy es sziszeg meg minden.
Akkor lehet, hogy még van valami, amit nem jól raktak össze Én elég amatőr vagyok, ezért le szoktam fényképezni a dolgokat szétszedés előtt, van, amikor segít
Koszonom szepen a segítséget hat sztem elviszem megmutatom egy masik szerelőnek is hátha lat vmit. amugy sztem meg egy helyen szokik a turbó nyomás. lenne meg egy kérdésem. Aksit levették róla mikor csináltak es most a jobb első ablakom ami eddig automatikusan ment fel es le ha hosszan nyomtam most nem csinálja ezt. Ez mitől lehet?