Tegnap elért engem a "Toyota elromlik" című történet. Menet közben megindult a vízhőfok felfelé....mire észrevettem, már a piros sáv alját nyaldosta a mutató. megálltam, hogy mi a fene van, kinyitottam a motorházat, és az hosszbordás szíj felől fröcsögött a fagyálló folyadék. A tartályaban már nem látszott a folyadék. Hagytam gyújtáson, hogy menjen a ventilátor, mert persze pörgött mindekettő, mint állat. Amint lehült, szakaszosan gyorsítva, gurítva eljutottam egy Tesco-ig, ahol vettem d-vizet, hogy eljussak a célomig. Úgy látszik a vízpumpa feladta a harcot, így hívtam az Assistance-számot. Az Eurocare eddig jól vizsgázik, elégedett vagyok. Vasárnap késő délután nem csak a mentést intézték el, hanem az általam megjelölt helyre bérautót szerveztek (aminek a költségét nem mellesleg Ők állják). Az értesítő sms szerint "18:23!!-kor fog megérkezni a mentés", még legyintettem is, hogy mit 23-aznak, és hihetetlen, de 18:21-kor oda állt az automentő a kocsi elé, és nagyjából 18:23-kor fent volt a kocsi az automentőn. Persze az eső szakadt, szegény mentős srác el is ázott, mint a vadászkutya. A bérautó pont odaért a helyszínre, mire a mentés papírjait aláírtam. Szóval ez volt az első alkalom, hogy kellett, de csillagos ötös.
Ma hívtak a szervízből, hogy megvan a hiba, nem kell vízpumpa, elrepedt egy vízcső. (tudnám, hogy mitől....
) Végülis, így olcsóbb lesz, és egyúttal a 225 ezres szerviz is meglesz rajta csinálva.
Megéri márkaszervízbe hordani legalább az időszakosra, nem kevés pénztől, és bosszúságtól kíméltek meg ezzel a hasznos szolgáltatással.