Nah a Hétfő óta tartó izzócsere jelenlegi állapota: ma vótam bontóban díszlécért, reggel szerelték le a donorról. A lécet 3 csavar és két patent tartja, a két szélső csavar tartója le van törve, így 2500-ért elhoztam, ráadásul a két patent benne van a gumihatárolókkal, így azt sem kell vennem.
Otthon megnéztem, ez a két tartó pöcök annyira gagyin van megoldva, hogy egyben letörik, vagyis ha jó látom kis pillanatragasztóval megoldom a problémát (mert a régiekről is letört "levétel"-kor).
-A kasztnin kijavítottam a festékhibákat a gyári javító stifttel, délután megyek az epoxy gyurmáért és akkor nekiállok a felesleges lyukak betömésének.
A rendszámtábla világítás burái fél napot áztak Ultra derm-es vízben, majd másik felet ecetesben. Tegnap visszaragasztottam a letört pöcköt valszeg visszapattintásnál el is fog törni. Egy tubus gumiámot is vettem, azzal fogom megoldani a ragasztás-szigetelést (persze nem az egész tubussal). Ez még belefér az estébe, holnapra már nem két szikszalaggal rögzített 5W-os mellbimbó fogja vakítani a mögöttem jövőt
-Az epoxy gyurma a végleges keményedés után megkapja a javitóstiftes festékrétegét lakkal, majd száradás után indulhat a díszléc visszaszerelése (ami addig ugyanúgy fog ultrás meg ecetes wasserban fürödni, bár még nem tudom milyen edényben