Ez engem is érdekelne mert nálam is ez hallható.
Hétvégén ránézek, ha elfogadható idő lesz. Mire vidékre hazaérek, úgyis bemelegszik, és klattyog még alap álló helyzetben is.
Azt már láttam a rajzról, hogy elvileg két szervó motor, és egy mode állító motor van. Utóbbi a levegő terelésének útvonalát állítja. A két szervó közül az egyik a digit klíma alapján beállított hömérséklethez hangolja a beáramló levegőt, úgy hogy mozgatja a légterelőlapot a hideg/a radiátorról érkező közt (ez a jelenleg feltételezett működési elv, amit a netes anyagokból ki tudtam hámozni). Ez a szervó motor viszont a legtöbb oldalon, videón látottak szerint a vezető oldalon a gázpedál fölött van.. ("Avensis heat flap motor" vagy blend motor, ilyesmivel kell keresni rá neten). Aztán ami kérdéses, hogy van még egy szervó motor, amit a robbantott ábra szintén csak a vezető oldalra mutat kicsit fentebbre, de annak a funkcióját még nem tudtam megtalálni. Én ennek ellenére a kesztyűtartó kivételével fogok kezdeni, és abból az irányból meghallgatni, hogy vajon onnan jön-e vagy a vezető oldal felől.
Ha már a motor meglenne, akkor az előrelépés lenne. A netes leírások alapján szétpattintható. Van benne egy sima villanymotor egy csigával, ami fogaskerekeket hatjt. A zörgés egyik forrása lehet a motoron lévő csiga fellazulása. A videóban benne van a megoldás. A másik, hogy konkrétan a motor karja és az a nút, amibe az beleilleszkedik a légterelő lapon, aközöttt zörgölődik...talán kopás miatt, bár nem láttam rajta kopást a netes videón, de megoldást sem írtak rá. Igaz az egy Sienna volt, amiről ezt a zörgést felvették videóra. Ebben az esetben is a vezető oldalon a gázpedál fölött volt a motor ami zörgött.