No, megnézve a cikket, pár gondolat fordult meg a fejemben:
1. Nekem tetszik az új forma, eltekintve attól a krómcsíktól a hátulján, na az kicsit túlságosan kínai/koreai
2. Mi értelme van a 2.0 literes verziónak, ha csak 5 lóval erösebb, mint az 1.8, ráadásul rosszab a gyorsulása?
3. Az árakat elnézve tuti 2.0 D4D-t vennék, mert pl. azonos felszereltségnél 350 ezerrel drágább az 1.8 benzinesnél.
Ha évente 20.000 km körül mész a kocsival, a dízelnél 5 liter, a benyásnál 6,5 átlaggal számolva, kiindulva az azonos üa. árakból (legyen mondjuk 390 Forint mindkettö) évi 120 ezret spórolok a dízelen.
Magyarán a 3. évtöl már csak nyerek vele.
Nekem meg a T27 facelift 1 jön be. Ennek a formája annyira (még) nem, de lehet majd idővel megszokja a szemem. Csak legyen majd annyi darab autó a forgalomban, hogy így is legyen.
Kár, hogy a totalcaros cikkben nincsenek forgatónyomaték adatok a benzines motoroknál. Szerintem itt elírás a 2.0 benzines adata, annak vhol 200 környékén kellene lennie.
És itt csak a CVT-s adat szerepelt. Gondolom azzal nem lehet annyira kilőni, mint a kézi váltós kivitelekkel. Aztán az is lehet, hogy pont a CVT miatt csaptak le a nyomatékból?
Az új autó választása engem nem "fenyeget". Így ha majd használtan a céltáblába kerül én a jelenlegi fejemmel a 2.0-t keresném a benzinesek közül (lehet, hogy CVT-vel). Ekkora testhez minden plusz LE és Nm jól jöhet.