Kérdéseim: Mi a kötelező csere a 90.000-esben? Mert van ahol kötelezően cserélik a hajtómű olajat (ami nem tudom mi, gondolom a váltó olaj ? - SHELL SPIRAX) van ahol meg nem.
Ami közös volt a három szervízben: Olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, tömítés, fékolaj.
Azért érdekes a kérdés, mert ez a plusz dolog (hajtómű olaj) + nettó 12.500 ft. Így drágítja a kötelező szervízt. Így is, nettó 47-49 ezer körül mocorog a történet a három szervíznél...
Mi a véleményetek?
Más: a 105-ösben mi van benne? Kb. milyen áron mozog? Mik a tapasztalatok?
Nem lehet ezt így pontosan megmondani! Gyakorlatilag egyetlen egy dolog fix, és az az olajcsere. A többit mind állapot szerint kell cserélni! Ha pl. a 75 ezres szervíznél ki lett cserélve a fékolaj, vagy a légszűrő stb., akkor tuti, hogy nem kell most megint cserélni... Ez ott, a helyszínen dől el. Annak érdeklődj utána, hogy tételesen mi mennyibe kerül - aztán összeadva kihozhatod, hogy
maximálisan mibe kerülhet a szervíz - és legfeljebb majd örülsz, ha mégsem lesz annyi
!
A hajtóműolaj, az a váltóolaj, igen. És ha eddig nem cserélték, akkor most, 90 ezernél tényleg nem ártana már a csere. Az ár, amit írtak rá, nem is vészes.
Garancia: ez a garancia dolog egy nagyon érdekes dolog... vagy bejön vagy nem. Szóval kifizetsz egy valag pénzt, és lehet, hogy 2 év alatt semmilyen gondod nem lesz.
Dízel az autód? Ha igen, akkor én mindenképpen megvenném a garanciát. A dízel tud egypár olyan, többszázezres hibát, ami pikkpakk jutányossá teheti a garit... Ha meg mégsem kell, akkor addig is nyugodtabban töltötted el ezt a két évet
... Ha a kocsi benzines, akkor szvsz kevésbé indokolt a dolog, bár ha pl. egy termosztát-hiba miatt megfő a motorod (lásd Lévai Béla esetét az Avensis-topikban), akkor megintcsak jól jöhet.