Szombaton megyek megnézni őt
Az autó kb. 2 éve áll és vmiért senkinek sem kell. Négy(!!!) milláról indult, és lassan vitték le az árát 3.7-re majd 3.5-re. Már forgalmi sincs rajta bő két hónapja. Ő volt az én szerelmem is, míg meg nem találtam az enyémet / Így lett fehér szerelemből fekete mágia. / Csak legendák vannak az eredetéről, nem tudom, ki tudhatja a teljes igazságot. Az első manuál váltósok között lehetett az országban és egy győri diszkótulaj vagy dj vette meg azonnal, cashban egy szombat este. Reklámautónak használhatta, de matricázásról nem tudok. Az óraállások engem is zavartak, elég alapdolog lenne összeegyeztetni. Főleg két év alatt. Sztem gyönyörű még így is. A kerekei nagyon szépek, nagyon finnyásak és nagyon pattoghatnak. Emelt szintű hangrendszer van benne, ami elég durván szólhat. Nem mintha az alap 160wattos őrület nem lenne kielégítő. Az egyik legszebb fehér xB az országban / kivéve, persze Lapát vasát / Nézd meg helyettem is, ha tudsz csinálj fotókat.
Kérdőjellel minden xB rendelkezik. Melyik kevesebbel, melyik többel. Az enyém először tisztának tűnt, de tele vagyok kérdéssel. Minél több van, annál jobban szeretem. Egy biztos, akármit hallasz mindegyik az országban törve volt. Azt, hogy mennyire, senki nem fogja neked frankón megmondani. Első ránézésre még alig lehet észrevenni a jeleket.
Először a plakettet vizslasd meg a B oszlop vezető oldalán. Azon van a gyártási dátum. Majd ha tudod, nézd meg az eredeti amcsi forgalmit /meg kell lenni! az alapján tudsz kulcsot rendelni/. Ott láthatod ki, mikor és hol vette meg a dobozt először. Érdemes festékfolyásokat keresni és a kédergumik alá sem árt benézni, hátha más színe volt. Csekkold le az emelőt a vezetőülés alatt és a pollenszürőt a kesztyűtartó mögött. Ezeket szeretik "kifelejteni" a javítások alatt. Ezek speciel könnyen pótolhatóak nem nagy vasziszdasz. A lényeg hogy szeresd a xB-d, mind1 hogy milyen, és ő is szeretni fog... hüpphüpp / Hogy tudok, ilyen szentimentális sz..rt írni?!! / Ez már a kari előszele...
Édesapám egész véletlen pont a környéken tölti a hétvégét, tehát Ő ma megnézte, beszélt a tulajjal, stb.... Számolgattam én is, de tényleg csak sérültet éri meg behozni, amit kint 5000$ alatt árulnak... Az ember állítása szerint sérülésmentes az autó, "0" km-es korában hozták be, és egy ideje áll... A képek alapján a rendszámot nem látom, abból következtetni nem tudok, de már 3-at alaposan átnéztem, szóval kezd rájuk állni a szemem
Engem összességébe nem zavar, ha sérült volt, csak legyen annyi gerinc a kereskedőben/eladóban, hogy elővesz 10db fényképet, és végignézzük, hogy mi volt a baja, szóval miből lett az, ami ott van előttem. Na erre várhatok... Szerdán amit néztem volna, kedd este még árulták, szerdán hívtam az embert, hogy pesten vagyok, haló, mondta, hogy elkelt, de lesz majd egy másik, elmenti a számomat, stb.... (Ő is azt állította, hogy 0km-esen hozták be a kollegája feleségének, erről már írtam, még a megnézéséről is lecsúsztam)
Emelőn mit csekkoljak? Gondolom rögzítve van, tehát ha ütközött az autó, akkor is a helyén maradt, ha meg nincs meg, arra nem tudom milyen magyarázatot keressek?!
Kesztyűtartót ugyanúgy kell kivenni, mint pl. a Corollából? Apám annyit mondott, -így esős szemle után-, hogy két nagyobb kőfelverődés van rajta, amik már pici rozsdafoltba mentek át, amúgy nagyon szép állapotú... Mindent összevetve; 2004es az autó, és nagyon sokallom az árát, -látatlanba nem illik lehúzni- de annyit nem áll szándékomban kifizetni érte.
A vételárat szeretném, ha úgy kezdődne: kétmillió........ , és még ezt-azt venni rá... A hifi, hogy mennyire prémium, nem tudom, de nem azon múlik... A felnikről nem tudom eldönteni képek alapján, hogy tetszik-e, a hátsó spoilernek örülök, mert szeretnék bele tolatókamerát a'la lapat
Vasárnap jövök a személyes tapasztalataimmal, addig is szurkoljatok