Szerző Téma: TUNING  (Megtekintve 490317 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:TUNING
« Válasz #2520 Dátum: 2014.09.20 11:16:59 »
Nem tudom ez milyen, de hol tudnék olyat venni, amihez semmi átalakítás nem kell, csak leveszem a gyárit, és felteszem a sportdobot?
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2521 Dátum: 2014.09.20 12:34:40 »
Szerintem készen sehol, csináltatsz rá... ;)
Azaz lehet készen is találnál, pl: supersprint... csak olyan árban, hogy inkább veszel egy univerzálisat és a kipuffosnál meg könyököt rakatsz rá...
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2522 Dátum: 2014.09.20 16:46:13 »
Nekem gyari tte dob van fenn duplaveggel es az plug and play:). Szolid diszkreten mely es savallo, polirozott igenyes.
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2523 Dátum: 2014.09.20 16:47:37 »
Van fenn elado dupla corolla compressor vegdob a neten ez a gyari dupla...200 euro....
Konrád

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:TUNING
« Válasz #2524 Dátum: 2014.09.22 20:37:36 »
Nem tudom hol tudnék lakhelyemhez viszonylag közel sportdobot csináltatni, mivel látom készen venni szinte lehetetlen.
                                                                                                                                                   

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2525 Dátum: 2014.09.22 20:55:38 »
Nem tudom hol laksz, de a legtöbb autosboltban lehet kapni univerzális sportdobot... aztán már csak egy kipuffos kell aki könyököt gyárt hozzá, és felrakja.  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:TUNING
« Válasz #2526 Dátum: 2014.09.22 21:42:33 »
de a gyári csövet nem szeretném sehol elvágni. úgyhogy kell olyan cső amit a dobra lehet csatlakoztatni és a dob is olyan legyen aminek a felfogatási pontjai megegyeznek a gyárival.. vagy nem tudom.. de nem merek csak egyből dobot venni...
                                                                                                                                                   

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2527 Dátum: 2014.09.22 22:08:51 »
Ha a gyari ttet meghallgatod utana nem akarsz masikat...
Konrád

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:TUNING
« Válasz #2528 Dátum: 2014.09.22 22:44:16 »
de a gyári csövet nem szeretném sehol elvágni. úgyhogy kell olyan cső amit a dobra lehet csatlakoztatni és a dob is olyan legyen aminek a felfogatási pontjai megegyeznek a gyárival.. vagy nem tudom.. de nem merek csak egyből dobot venni...

Tudom ajánlani Budapesten a Janó kipufogót, vagy a Dynamit kipufogót. (majdnem) Egy cég, választhatsz, hogy milyen hangú dobot akarsz (hangos, normál, szolid) rá olyan véget ami szimpatikus. Teljesen az autóra csinálják, kb. 2 óra alatt jó  minőségű anyagból 1.5 év garanciával. És a gyáriból nem vágnak le (el) semmit, azt megkapod letisztítva, becsomagolva és hazaviszed, elteszed. Nekem majd 4 éve van fenn a dobjuk, a szolid hangú. Korróziónak nyoma sincs, a hangja kellemes, nem zavaró autópálya tempónál sem és tökéletesen illeszkedik az autóhoz minden rögzítési, csatlakozási felületen.  :szemez:

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TUNING
« Válasz #2529 Dátum: 2014.09.23 17:37:04 »
En is a Janoekat akartam ajanlani, Swiftemre meg 2007-ben csinaltattam teljes 50-es atmeno rendszert es egy javitastol eltekintve azota is az van a kocsin. A gyari dobbal megegyezo meretu, de eltero belso kialakitasu dobot erdemes ratetetni, akkor nem lesz meglepetes. A TS -re en is gondolkodom egy atmeno hatso dobon, mert tul halk az auto, es ami hangja van a motornak, az nem szep :p

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TUNING
« Válasz #2530 Dátum: 2014.09.23 19:20:49 »
Gyari TTE dob muszaki rajza megvan azalapján le lehe gyártani egy az egyben :whistling: persze nem lesz a vége olyan szép...
Konrád

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TUNING
« Válasz #2531 Dátum: 2014.09.23 22:13:57 »
Johet a tervrajz! ;)
Bar az atmeno dobnal nincs kisebb ellenallasu (csak tud hangos lenni, ha kicsi a dobtest).

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TUNING
« Válasz #2532 Dátum: 2014.09.23 22:46:21 »
Johet a tervrajz! ;)
Bar az atmeno dobnal nincs kisebb ellenallasu (csak tud hangos lenni, ha kicsi a dobtest).
kerekvégű átmenő dobba lehet rakni hangtompítóbetétet..... kis tölcsér szerű, 2-3 csavar fogja ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Wortex

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re:TUNING
« Válasz #2533 Dátum: 2014.09.24 19:28:40 »
de a gyári csövet nem szeretném sehol elvágni. úgyhogy kell olyan cső amit a dobra lehet csatlakoztatni és a dob is olyan legyen aminek a felfogatási pontjai megegyeznek a gyárival.. vagy nem tudom.. de nem merek csak egyből dobot venni...

Szia.
Én is tettem fel egy jó pár éve univerzális dobot. A kipus nem bántja a gyári csatlakozási pontot, gyárt csövet az univerzális dobra, hajlítja és csinál véget neki, ami a gyári csatlakozásra passzol, 2 csavar és kész. +szerelhető  ;)
A dob megvolt 20k-ból, a szerelés 7. :)
"hajts lassan és élvezd a tájat, vagy nyomjad neki és épülj bele"

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TUNING
« Válasz #2534 Dátum: 2014.09.24 20:29:52 »
Én nem vagyok híve az univerzális doboknak. Egyrészt kicsi a dobtest = nagyon hangos a legtöbb esetben. Hangtompítóval is hangos, ráadásul úgy a fojtása is nagy. A gyári méretű (jó nagy) dobtestbe épített átmenő rendszer viszont nagyon szépen kiszűri a harsány recsegős hangokat és csak a mély, decenseket engedi kidörrenni a szabadba. Még jó megoldás a forgatott (twin loop) dob, ahol kétszer is áteresztik a hangelnyelő perforált belső csöveken a gázokat, igaz így több kanyart kell megtegyen, de a lamellás belsőnél sokkal nyerőbb az is. És teljes rendszernél érdemes a középdobot is olyan hosszúra hagyni, amekkora elfér, úgy is csökken a hang, de az ellenállás nem nő.