Valamennyi maradt a murgyela tiszteletére rendezett (mai napig tartó) vadászat után! is.
Tudnak azok írtani, mint a dzsipók erdőt!
Eléggé elmegyünk rasszista irányba...
ezt azért a moderátornak nem kellene engednie...
Megjegyzem a gyártást túl gondoljátok:
Konszern leosztja mit hol melyik gyárban gyártsanak. (Kapacitás, ellátási lánc, beszállítók közelsége, termék életciklusa)
Ez minden autógyárban így van, ezért van az, hogy többféle alkatrésszel szerelték.
Minőségért a minőségbiztosítás, alkatrészek minőségéért általában a beszállítók felelnek. Autógyár csak összeszerel, présüzem, festőüzem, hegesztőüzem van náluk általában egytől egyig.
Az autók minőségére kihat a dolgozók képzettsége, motiváltsága, alkatrészek minősége.
Annyit azért tudni kell, hogy nem a legkvalifikáltabb emberek dolgoznak a sor mellett, mondván az elkezd okoskodni, nem úgy rakja össze ahogy a mérnök megálmodta.
Japán gyártást valószínűleg japánok rakták össze, nagy részt japó alkatrészek.
Angolt pakisztáni, közel keleti, lengyel, javarészt külföldi munkások.
Törökről nem tudok nyilatkozni, de gondolom török, közel keleti.
Na már most miért is van ez? A következő szempont a vám, ha egy adott terméket EU-n belül szerelik össze más vámtételt kaphat, illetve nyilatkozni kell, hogy hány százaléka az alkatrészeknek honnan származik. Ezért van az, hogy kezdetben a várható piaci igényeknek megfelelően történik a gyártás, ha felfut, többlet igény jelentkezik, akkor plusz műszak stb, ha ez sem fedezi, akkor más telephelyen történik.
Pont a Brexit miatt érdekes lehet, hogy milyen döntést hoz az EU, erről foglalkozott a média.