És mennyire igazad van !!!
Végtelenül gázosnak tartom, ahogy itt felnagyítunk néhány, igazából a normál kopás keretébe tartozó hibát. Igen, a normál kopás keretébe tartozik, ha egy motor 200 ezer km-nél eszik 1000 km-en pár deci olajat! Normális dolog! Ahogy a váltóhiba is, ha figyelembe vesszük, hogy mekkora futásnál és milyen gyakorisággal jöhet elő.
És FŐLEG igaz mindez, ha megnézünk BÁRMILYEN más autótípust a kategóriában. Vicc, hogy mennyire irreálisan kihangsúlyozzuk, és mennyire nem helyezzük relatív nézőpontba ezeket a problémákat
Igazad van, de e mellett a két hibaforrás mellett nem lehet legyintve elmenni, igenis, nagyon meg kell nézni, mit vesz meg az ember.
A Corolla eleve egy jó döntés, de vakon ezt sem lehet megvenni.
A fórumtárs a hibaLEHETŐSÉGEKRŐL kérdezett és szerintem a leírtak erre adtak választ, pont nem rám jellemző, hogy a Toyotát ok nélkül szidjam, sőt!
Most mondjam azt, hogy "persze, haver, vedd bármelyik Corollát és jó lesz neked..."? Nem gondolom, hogy EZ lenne a jó megoldás.