hát szerintem előrelépésnek éreznéd, ha kipróbálnád
egy barátomnak ötajtós e12-ese van, 160ezer km-rel, nagyjából a futás felénél motorcserés volt (sose hallottam még erről az 1.6-os motorral kapcsolatban), nincs baja, megy, rendes japán módra csekély a szervizigénye, NODE.
egészen rémisztően tönkre van menve a bele. ez nyilván a tulajtól is függ, meg három gyerek amortizálja náluk a kocsit, de ha új lenne, akkor is azt kell mondjam, hogy a mazda bele sokkal-sokkal igényesebb. a középkonzol ma is megállja a helyét az enyémben, nem véletlen, hogy a következő (ál)generációs mazda3 alig változott kívül-belül. állítom, hogy az első mazda3, ami nekem is van, túl jól sikerült. ennek megfelelően baromi drága is volt. de igényes is, hogy csak egy részletet mondjak: gázteleszkópos a csomagtartóajtó-
az oldpiet-féle corolla van pariban vele, ami eg yfényévre van az e12-es belsejétől.
szerintem.
Túl régen koptatom a billentyűket autós fórumokon, hogy most belemenjek egymás autójának szapulásába.
A mazda3 2003-as modellévű autó, miről beszélünk? Több, mint 11éve dobták piacra.
Az e12 corolla 2001 decemberben jelent meg, tehát 1,5év van köztük a mazda3-al. A toyota komolyabb márka a mazdánál, és az E12-es
corolla egy igen sikeres modell volt a toyota történetében. Így nem tartom egyértelműnek, hogy a 2003as megjelenésű mazda3 miként
lehetne a 2007es modellévő E15 corolla párja. Sajnos az a nagy igazság, hogy az első mazda3 széria a corolla E12-es párja.
A 2. generációs mazda3 a corolla e15 párja, és most jelent meg ugye a legújabb mazda3 és az új auris,ezek is párban vannak.
Az e12-esekről az a hír járja, hogy utasterül tipikusan tartósnak mondható, ezért is fura a felhozott példa, de hát mindent le lehet pusztítani.