Nagyszerű: eddig az E12 Cori, H Astra, Kia ceed, Hyundai i20-ast nem tudtam megkülönböztetni egymástól, mostantól az Aurist nem fogom a Civic-től. Pözsóéknál már megszokott hogy a 20x és 30x tök egyforma, Fiaték meg ugyanazt az autót adják el Bravo, Lancia Delta és Alfa Giulietta (vagy 147?) néven
Tényleg az lesz hogy 5 év múlva kocsicserére szánt pénzből veszek inkább egy 20 éves tragacsot és felújíttatom, minthogy vegyek egy 10 éveset, ami olyan mint a többi 10 éves
Vagy csak a kompakt kategóriával nem tudnak mit kezdeni a sokat tanult mérnökurak és designerek?
Troll barátom, sosem értettem az ilyesfajta megjegyzéseket.
Mi az, hogy nem tudod megkülönbözetni??!! Nekem kb 0,2mp-re van szükségem BÁRMILYEN autónál, hogy éppen melyik típus, számomra az új Auris is teljesen egyedi, semmiképpen sem összetévesztendő akármi mással. A hátulja is csak éppen formailag hasonlít a Lexus CT-re, de mellé téve ordít róla, hogy semmi köze hozzá, az eleje egy pillanatig az új Civic beütésű, de mellé téve, a röhögő görcs kerülget, ha valaki ezeket összetéveszti. És nem, nem nézegetek egész nap autókat, viszont - és ez legyen egy kicsit nagyképűen hangzó annak ellenére, hogy nem annak szánom! - fotós "betegség", hogy egy-egy autót részleteiben IS(!) megnézek (egyszer) és nem fogom összetéveszteni semmivel.
Visszatérve az új Aurisra: Több felől hallottam már, hogy élőben ez is sokkal jobban néz ki, mint képeken, nagyon jók az arányai, ez újra egy olyan Toyota, aminek a formáját IS megtervezték és jól is néz ki.
Pl. az első lámpájába épített nappali menetfény megoldása, elhelyezése nagyon hasonlít a faceliftes Ave megoldásához, csak ennek szűkebb a lámpája. Szerintem kifejezetten dögös előlről az autó!
A hátuljára sem tudok negatívat mondani! Nézzétek meg a konkurens autók lámpa kiképzéseit! Mind(!) kezd visszatérni a vízszintes elrendezéshez és nem csak ebben a kategóriában.
Számomra külön pozitív dolog a formatervezést illetően, hogy ellenben a túldizájnolt AstraJ, I30 és társaival, nem szükséges alá 17-18 colos felni ahhoz, hogy jól nézzen ki, elég egy jól megválasztott 16-os is, ahogy tesztben is látszik, tehát, optikailag nem egy túlfújt lufiautót látunk. Arról nem is beszélve, hogy 2-3. tulajként mennyire fontos az, hogy egy-egy szett új gumiból elég a 205/55R16 méretet nézni árügyileg és nem kell folamatosan infarktust kapni attól, amennyibe egy 215/45R17 méret kerül. A 205-ösből így nem kell az olcsóbb gyártók termékeit venni, mert konfekcióméret révén viszonylag még meg is fizethető az ára.
Ez nagyon racionális dolog a Toyotától, részemről már látatlanban is kap ezért egy nagy-nagy dícséretet.