Sziasztok.
Sajnos megkaptam hétfőn a választ.
Itt a levél:
"Az Ön gépkocsija olajfogyasztásához véleményünk szerint a nem időben
elvégzett, 7000 km-el megnövelt olajcsere periódus jelentősen
hozzájárulhatott.
Vállalatunk méltányossági politikája alapján a nem időben és/vagy nem a
gyári előírásoknak megfelelően elvégzett karbantartás esetében nem áll
módunkban javítási támogatást nyújtani. Méltányosságból, jóllehet erre
törvényi kötelezettség nincs, mégis felajánlottunk Önnek a javításhoz 15%
alkatrészár kedvezményt (1.500.000 a csere ára).
Sajnos vállalatunk nincs olyan anyagi helyzetben, hogy a teljes javítási költséget átvállalja.
Az Ön által elmondott történet alapján nem Ön volt az, aki nem időben
végeztette el a gépkocsi karbantartását, hanem az előző tulajdonos, így a
meghibásodásért neki kell, kellene vállalni a teljes felelősséget. Ebben a
helyzetben vállalatunk nem az előző tulajdonost, hanem Önt próbálta
segíteni a méltányossági kedvezménnyel azért, mert méltányolta azt, hogy
több Toyota gépkocsi használója volt az elmúlt években és rendszeresen
karbatartatta azokat.
Ismételten, segítő szándékkal javaslom Önnek azt, hogy a magyar
adás-vételekre vonatkozó jogszabályok érvényesítését kérje számon az
eladótól, hacsak ezzel elllentétes tartalmú szerződést Ön nem kötött vele.
Korábbi levelemben tett méltányossági ajánlatunkat mindaddig fenntartjuk,
amíg Ön jogi jellegű lépéseket nem kezdeményez.
Kérem levelem szíves megértését.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a Toyota Motor Hungary Kft. ezen
tájékoztató levele nem befolyásolja vagy módosítja az Ön és a gépkocsit
Önnek értékesítő vagy szervizelő kereskedő közötti eladói-vevői
jogviszonyt, amely a szavatossági, illetőleg garanciális jogviszonyt
létrehozza, így nem
tekinthető a szavatossági, illetőleg a garanciális igény vonatkozásában
jogelismerésnek vagy tartozásátvállalásnak.
Ui: Felhívtam őket telefonon kértem az ügyfélszolgálati igazgatót aki megerősített hogy nincs pénzük és most jön a pofon a csávó azt mondta hogy minek veszek ilyen autót ha nincs rá 1.000.000 forintom hogy ráköltsem persze 2011 oktoberben vettem az autót 4000 km-t mentem vele miért is ne költenék rá rögtön 1.000.000 ft-ot. Ekkor csattant el nálam minden és elküldtem a büdös ***be meg az anyát is szidtam a válasz ***ta a telefont.
Így vegyen az ember szakszervizelt autót ők beszedték a pénzt érte de valószínű az utolsó szakszervizelésnél már jelen volt a hiba csak ők nem akarták észre venni.
Ennyit a nagy Köcsög Toyota cégről.
Üzenem nekik ha ezt olvassák hogy találkozunk a bíróságon még hogy ne tegyek jogi lépések mert akkor nem él a 15% kedvezmény bekaphatják ezek után.