És akkor most indítok egy lavinát:.......
Lehet, hogy tényleg szép és jó az adott kocsi, csak nem bizonyítja be neked senki sem.
Ez itthon is így van.
Ha nem pesszimistán indulsz neki, a TE ismereteiddel (nem nyálazok most, hanem tényleg így gondolom) nem lehet nagyon átvágni. Félre kell tenni a sztereotípiákat és reálisan vizsgálni az adott autót. A lényeges dolgokat simán észreveszed (látod, hallod).
Nem kell ettől a dologtól annyira félni, különben mire mész az egyébként jelentős elméleti tudással, ha nem tudod - vagy nem hagyod - magad meggyőzni az autóval kapcsolatban, mondván: áááá, úgyis át akar verni.
Amennyiben én saját magamnak hozok be autót, úgy tökéletesen Magam miatt adott esetben akár hajlandó is lennék erre a hercehurcára, ha itthon nincs pont olyan kocsi, amit én elképzeltem és mondjuk nem túl sokkal lenne drágább egy kinti behozatallal együtt mint itthon.
Ez tiszta sor, igazad van, DE! Egy felől az össz autóbeszerzési költséged, mondjuk egy említett E11 kapcsán több, mint a 200e Ft, mert sokat kell utazni érte, de szinte biztos, hogy a békaszemű E11-ből jobb állapotút fognál ki, mint itthon a legjobb állapotú autó. Ha sok-sok évre gondolkodik az ember, akkor lehet, hogy megérné ezt a felárat a vele járó nyugalom.
Legalábbis komolyan érdemes ezen elgondolkodni...
ui: amúgy lásd a magas futás miatti fenntartásaimat, amit te is írtál: kint két év alatt 115 ezer ment bele. Ezt itthon ha nepper hozza be, max 20 ezerrel adták volna el. Ti jól gondolkodtatok, mert nem zavar a relatíve nagy futás, hisz tudod hogy ez még mindig jó lehet (bár céges megint kérdéses ugyebár a magyar viszonyokból indul ki az ember), jobb mint egy Pesten szétkuplungolt és felforrt 20 ezer km-es.
Érdekesség, előre is bocsánat, OFF leszek:
Anyum H Astrája (holland Siemenses cégautó, 2,5 évesen 115e valós km-rel vettük) új dolgot mutatott számomra/unkra. Nem tudom, hogy más típusoknál van-e ilyen, de amikor rádugják a számítógépet, többek között "kétféle" km állás olvasható ki belőle: Az egyik az, amit simán látsz, lehet, hogy vissza volt pörgetve, lehet, hogy nem, tök mindegy. Van egy másik is, - ne kérdezd, hogy hívták elő - amit nem lehet átírni, ez egy amolyan rejtett adat az átlag (nepper) user előtt, ami a gyárból kigurulástól kezdve méri a futott km-t. Na, kérlek a mi esetünkben a két adat között valami pár kilométeres eltérés volt! Hogy lehet ez?
Úgy, - magyarázta a szervizes -, hogy ez természetes, hiszen az óra szerint mutatott adat (ez a magasabb szám) ugye a kerekek forgásából veszi az adatokat, míg a "rejtett" számláló nem. Hülyeséget nem akarok mondani, így inkább azt mondom, hogy nem tudom, honnan, de lényeg, hogy ez a minimális eltérés teljesen normális, és, ha csak ennyi difi van a kettő között, akkor 100%-ig biztos lehetsz benne, hogy nem volt tekergetve az órája.
Én ezen ledöbbentem, de áldom azt az embert, aki ezt kitalálta