Hát, ez erősen szubjektív érzés, hogy az új Auris mennyire néz ki jól. Szerintem hátulról egyszerűen borzasztó, mindegy milyen szögből nézem. Szerintem 3 szépnek mondható autót gyárt a Toyota, egyik az új Avensis. A másik a Prius, ami sokkal inkább az extravaganciája miatt tetszik, a harmadik a mostani facelift előtti Rav4.
Visszatérve az Auris HSD-re, én is vezettem, nagy élmény volt. A fordulatszámmérő helyén a hibrid rendszer (elektro- és benzin motorjának a) pillanatnyi állapotáról ad infót, pl lassításnál-fékezéskor visszatölt (charge) egyenletes haladásnál a zöld tartományban van a mutató, ami szerintem parasztvakítás, túl sok jelentőssége nincs, bár kétségtelen, hogy jól néz ki. Valami olyasmi lehet, mint egy pillanatnyi fogyi mérő: Ha csak egy picit is megpöccinted a gázpedált, máris minimum a gazdaságos üzem felső határán van a mutató, ha gyorsítasz, biztos, hogy a fölé kúszik.
Szerintem a legnagyobb hibája az az autónak, hogy 1. egyszerűen használhatatlan a csomagtartó, olyan pici, 2. nem elegendő a benzinmotor zajszigetelése már normál gyorsításnál sem. Olyan érzés a hang, mintha az én Corimat folyamatosan 5000 ford/percen járatnám. Egyébként megdöbbentően csende az autó, városi araszolgatáskor egyszerűen stresszmentessé tesz.
Remélem, a köv. ráncfelvarráskor kisebb aksik kerülnek majd bele, és több csomag fér, mert így családi autónak használhatatlan, viszont cégesnek szuper.
Nekem is tetszett az Auris HSD, bár a fordulatszámmérő helyett az az izé nem tudom pontosan mit jelentett, megkérdeztem már, de nem emlékszem rá, és nem is kaptam rá szerintem kielégítő választ, de a kocsi minden tulajdonságában tetszett, na meg szerintem ezzel a legújabb aurissal van úgy a Toyota, hogy igazán jó kinézetű autót gyártott hétköznapi embereknek is, mivel szerintem eddig elég hétköznapi, vagy inkább csúnyácska autói voltak pár típust/szériát leszámítva.