E11-nél, amit már vvt-i motorral szereltek, az legyen az első, hogy megnézi az olajat, hogy milyen (van-e benne egyáltalán) és nyúljon be a kipufogóba jó mélyen! Ha olajos, azonnal ott kell hagyni.
Látom neked is E11-ed van, mennyivel kisebb belül, mint egy E12? Meg vagy vele elégedve a mindennapokban?
Az E11-es hátul jóval kisebb, elől ugyan akkora. A csomagtere a liftback E11-emnek nagyobb, mint a sedan E12-esnek. Amúgy csomagtartóban szerintem az E11 jobb, nagyobb mindegyik csomagtere, mint a megfelelő E12-esé. Ez tapasztalat és ránézés, nem katalógusadat.
A motortere is nagyobb az E11-esnek, könnyebb benne izzót cserélni és szerelgetni. Kanyarodáskor viszont érezni az E12 után, hogy hosszabb.
Ha van pénzed rá, akkor én inkább E12-est vennék, mert az modernebb kivül és belül is, meg alapból jobban felszerelt.
Amire figyelni kell:
- az első szériás VVT-i motorok ették az olajat, főként a 2003 előttiek. Ez az E12-est is érintette még; erre 7 év gari volt.
Az érintett hibás motorok esetében ez lejárt, ergo saját pénzen megy a gyűrűzés...
- a műanyag szívócsonkban elszabadul valami fos és az zörög, az új 112e pénz. A többi apróbb hiba kocsinként változó, nem akkora tétel.