Mondjuk lehet, hogy teljesen mást jelent neked, és teljesen mást nekem egy jó autó. Nekem a biztosan leinfózható előélet és a jó felszereltség számít, neked meg hogy ránézésre tipp-topp legyen ...gondolom. Elhiszem, hogy ez a hobbyd, és hogy értesz is hozzá, de ha jól emlékszem linkeltél be autót, amire azt mondtad milyen jó, miközben 1fényképet láttunk róla meg 3sor szöveget.
Ez tetszett, főleg az utolsó mondat ... Nem fogom neked bizonygatni, hogy számomra mi a jó autó - megelégszem azzal, hogy akik ismernek, azok tudják
Elhiszem, hogy nem vagy teljesen laikus az autókhoz, bár azon csodálkoztam, hogy így kapásból pontosan tudod, hogy 2008márciusában milyen volt az E12 HB 1,4vvti kínálat nagysága, mennyisége, minősége -( legalábbis ezt feltételezem, ha ilyen nagy megmondó vagy, ki veszi drágán vagy olcsón a kocsit). Legfőképp a SOL autómata klímás modelleké, amiből szinte alig van egy egy eladó, így nem egyszerű megmondani az árszintjét. Én meg ugye maradjak csöndbe, aki abban az időben szinte csak ezeket a kocsikat nézegettem.
Egyébként most így a válságbani kínálat alapján rákeresve, 4éves /2005-ös 1,4 SOL HB-ból mindössze 2db van, egyik 2,5M (80ezerkm) a másik 2,6M .
Én meg 59ezerrel vettem a válság előtt 2,4M-ért kerek 4évesen, és ha tetszik ha nem, akkor ez volt az árszínvonal. Persze mai szemmel nem volt olcsó, de akkor nem volt téma a válság. Viszont megtartom több évig amúgy is a kocsit, így jobban számít az autó 100%-ban biztos előélete (semmi igérgetés, meg biztosan így van, meg biztos km szöveg), a felszereltsége, mint az a 100-150ezer Ft, ami differencia volt a kínálatban akkor.
De biztos bennem van a hiba, kicsit debil vagyok, mert csak neked ment botrányosan alacsony áron megvenni az Avensis kínálat legjobb példányát anno, amit x év után a piaci ár tetején sikerül majd eladnotok természetesen. De hát ez van, szóróm a pénzem.