Hello!
A vélemény általánosságban az, hogy nincs különbség japán és európai gyártás között. Ezt van aki osztja, van aki nem...
A korai benzineseknél előfordulhat probléma a szívótorokkal, ez zörgés formájában jelentkezik.
2 literes D4D-t ritkán találsz. A kisdízelnél előfordulhat turbóhiba, meghalhat a generátor. Volt, ahol vezérműlánc feszítőgörgőjét vagy kuplungot kellett cserélni.
A kényelmet többnyire kedvelik, nekem spec kevés a gerinctámasz, és el tudnék képzelni hosszabb ülőlapot is. (pedig csak 175 cm vagyok)
Az autó nagy tempónál is viszonylag csendes, motorzaj van jelen. Egyenesfutás rendben, stabil a kocsi. Kanyarban gázelvételre, fékre mozdulhat a feneke, de ez majd' minden elsőkerekessel így van.
A beltér tartós, bár az én súlyommal, 100e km alatt sikerült kicsit kiülni az ülésemet. Viszont nem nagyon zörög, pedig a magyar országutak nem feltétlen a kiváló minőségről híresek.
Fogyi: nekem E11 vvt-i-vel van tapasztalat, azzal mindig 7 alatt jártam, itt a nagy átlag 7 körül jár vele vegyesben. A dízelem 99%-ban 5 alatt marad, aha fölötte van, akkor sok volt a város, vagy a hidegindítás.