Akkor vvt-i?! Azt hittem, dízeled van. No, akkor infókat még-még!!!!
Nekem most 214.000km van benne (origi), mire számíthatok kb 300.000km-ig? Ha van időd írni, nyugodtan belemehetsz a részletekbe is!
200e körül kellett először hozzáönteni az olajhoz, és addigra az első lámpa is elvesztette a projektorban lévő tükrös részét. Azon kívül az izzót tartó lábak is megolvadtak
, szóval nincs kecmec, lámpacsere! Az utángyártott is elvakul 200e után, de legalább nem olvad el a lába,
és a felébe sem kerül.
Mivel nem száguldozok, iszonyat sokáig jók a fékbetétek, és így a gumi is később fogy el, pedig 90 %-ban megpakolva járok 6 liter körül (légkondival felette, anélkül alatta.
200e fölött a katalizátorcserét már hiányolja (állítólag) az autó, ezért világít a motorikon, és letiltja a kipörgésgátlót és a menetstabilizátort. 490e-nél az egyik trafó megadta magát, kicseréltem és utána egy bő 10e km-en keresztül kialudt a checkem. Már azt hittem ez volt a baja, de utána ismét előjött. Azóta, hogy 2 hete kicserélték a katalizátort, ismét nem világít, pedig már mentem 7ezret
.
480e-nél a klímakompresszor döntött úgy, jó nekem a meleg is (természetesen július végén 40 fokban). először próbálkoztam a nyomáskapcsoló cseréjével, de nem az volt a baja, kompresszort kellett cserélni
. De legalább van egy nyomáskapcsolóm
.
A beltérben 300e fölött lehetett csak észrevenni, hogy használt az autó, igaz a kormányt nem szoktam szorongatni 2óra 50-kor
. Kb. ugyanebben az időben pattogott le a kézifékkar gombjáról az első nikkelfesték-darab is. Bár ha jól emlékszem 200-nál a sofőrszék oldala megráncosodott, de az azóta is ugyanúgy néz ki. Mivel nem volt törve az autó, kívülről senki meg nem mondja, hogy ennyi km van a járgányban.
Ja! Kerékcsere után a dísztárcsákat csak ÉN pakolhatom fel, mert már 8 rugó darabja!