Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3800487 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7230 Dátum: 2013.08.05 19:16:42 »
Milyen motor szolgál az autóban?

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10712
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7231 Dátum: 2013.08.05 22:57:33 »
És melyik Avensis, T22 vagy T25?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10275
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7232 Dátum: 2013.08.05 23:03:41 »

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7233 Dátum: 2013.08.05 23:12:40 »
Ave tapasztalat: 0-tól van nálam az autó (hazudok, mert 12 km volt benne :innocent:), 200e-ként elsőlámpa csere, 100e-ként kutyacsont csere, 200e-ként első csapágy csere, 250e-ként féktárcsa csere, 125e-ként fékbetét csere, első izzó 20e-ként, egy szett gumi 50-60e, és eddig 1 lengéscsillapító + most már az ékszíjat is lecseréltem, mert már nem illik.... A mostani problémán kívül a járgány jó( bár 1000 km-ként fél liter olaj már kell neki), még egy százast bele akarok rakni, aztán megveheti tőlem a Toyota reklámnak  ;) Ja! és volt egy hátsó szilent-eltünésem 250 körül.

Cool!

Kuplung mikor volt cserélve?
Első ékszíj meddig bírta?

Gyári (Toyota Genuine) alkatrészek mentek bele?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10275
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7234 Dátum: 2013.08.05 23:25:46 »
Engem az érdekel, milyen olaj ment általában a motorba  :otlet:

500+

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7235 Dátum: 2013.08.13 06:28:03 »
T25 1.8-as. Aral High Tronicot használok az első olajcsere óta, és kevés kivétellel ugyanazokhoz a kutakhoz járok tankolni, mert egy korábbi autómnál az egyenetlen alapjáratot a benzinkút-csere :hmmmm: javította meg. A kuplungtárcsa 60e-nél volt cserélve egy téves diagnózis miatt. Valójában a sebváltó-csapágysor zúgott, abban kellett kicserélni 3 csapágyat, hál' Istennek még garanciában. 150e óta időnként (főleg hosszas, folyamatos városi használatkor) alacsony fordulatszám/kuplung használatkor hajlamos beremegni az autó, és még néha csúszkál is a kuplung sebességváltás+nagygázkor. Akkor vettem egy kuplungtárcsát, de még azóta sem tetettem bele. A csúszkáló kuplungot motorfékkel gyógyítgatom, egész hatásosan ::). Ékszíjat most cseréltem 525e-nél először...

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7236 Dátum: 2013.08.13 08:28:26 »
T25 1.8-as. Aral High Tronicot használok az első olajcsere óta, és kevés kivétellel ugyanazokhoz a kutakhoz járok tankolni, mert egy korábbi autómnál az egyenetlen alapjáratot a benzinkút-csere :hmmmm: javította meg. A kuplungtárcsa 60e-nél volt cserélve egy téves diagnózis miatt. Valójában a sebváltó-csapágysor zúgott, abban kellett kicserélni 3 csapágyat, hál' Istennek még garanciában. 150e óta időnként (főleg hosszas, folyamatos városi használatkor) alacsony fordulatszám/kuplung használatkor hajlamos beremegni az autó, és még néha csúszkál is a kuplung sebességváltás+nagygázkor. Akkor vettem egy kuplungtárcsát, de még azóta sem tetettem bele. A csúszkáló kuplungot motorfékkel gyógyítgatom, egész hatásosan ::). Ékszíjat most cseréltem 525e-nél először...

525e. Még elolvasni is óriási érzés.  :clap:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7237 Dátum: 2013.08.13 08:43:01 »
T25 1.8-as. Aral High Tronicot használok az első olajcsere óta, és kevés kivétellel ugyanazokhoz a kutakhoz járok tankolni, mert egy korábbi autómnál az egyenetlen alapjáratot a benzinkút-csere :hmmmm: javította meg. A kuplungtárcsa 60e-nél volt cserélve egy téves diagnózis miatt. Valójában a sebváltó-csapágysor zúgott, abban kellett kicserélni 3 csapágyat, hál' Istennek még garanciában. 150e óta időnként (főleg hosszas, folyamatos városi használatkor) alacsony fordulatszám/kuplung használatkor hajlamos beremegni az autó, és még néha csúszkál is a kuplung sebességváltás+nagygázkor. Akkor vettem egy kuplungtárcsát, de még azóta sem tetettem bele. A csúszkáló kuplungot motorfékkel gyógyítgatom, egész hatásosan ::). Ékszíjat most cseréltem 525e-nél először...
Akkor vvt-i?! Azt hittem, dízeled van. No, akkor infókat még-még!!!!  :clap: :clap: :clap:
Nekem most 214.000km van benne (origi), mire számíthatok kb 300.000km-ig? Ha van időd írni, nyugodtan belemehetsz a részletekbe is!  :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10712
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7238 Dátum: 2013.08.13 10:00:11 »
Ez már valóban szép teljesítmény, le a kalappal!  :clap:
Szívesen megnézném élőben hogy néz ki az autó.  ;)

Én az ex T22-esemet 226e km-el adtam el, 9 év 2 hónaposan. A bőrkormány és sebváltógomb kopottságán kívűl nem sokminden utalt a futásteljesítményére.  :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10275
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7239 Dátum: 2013.08.13 10:32:25 »
T25 1.8-as. Aral High Tronicot használok az első olajcsere óta,...
Milyen viszkozitásban?

kugyu21

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 269
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7240 Dátum: 2013.08.13 13:56:14 »
A fényszóró foglalat újabb megolvadásának megelőzése miatt gondolkodok LED-es DRL utólagos felszerelésén (már 2eFt körül is árulnak ilyeneket).
Van valakinek információja arról, hogy van-e valami előírás ezekkel kapcsolatban, hogy a rendőr is elfogadja tompított helyett és a műszaki vizsgán se szóljanak érte?

marcedli

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 612
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7241 Dátum: 2013.08.13 14:02:51 »
A fényszóró foglalat újabb megolvadásának megelőzése miatt gondolkodok LED-es DRL utólagos felszerelésén (már 2eFt körül is árulnak ilyeneket).
Van valakinek információja arról, hogy van-e valami előírás ezekkel kapcsolatban, hogy a rendőr is elfogadja tompított helyett és a műszaki vizsgán se szóljanak érte?
itt a fórumon is kiveséztük eléggé (kb idén márciustól érdemes olvasni), az összeszedett infók alapján ma írtam ebből egy blog posztot, fogyaszd egészséggel:
http://marcedli.blogspot.hu/2013/08/drl-nappali-menetfeny-az-auton.html


A Nemzeti Közlekedési Hatóságnál pattog a labda egyébként a műszaki vizsgás kérdésemmel, ha válaszolnak, majd szólok.
Honda FR-V 2.2 ctdi 2006
Kia Sportage 2018

500+

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7242 Dátum: 2013.08.13 23:53:07 »
Milyen viszkozitásban?
Ha jól emlékszem SL-es az olaj 5-40W. Én annak a híve vagyok, hogy normális olaj kell a motornak, és nem mindenféle katyvasz adalék.

500+

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 242
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7243 Dátum: 2013.08.14 00:36:03 »
Akkor vvt-i?! Azt hittem, dízeled van. No, akkor infókat még-még!!!!  :clap: :clap: :clap:
Nekem most 214.000km van benne (origi), mire számíthatok kb 300.000km-ig? Ha van időd írni, nyugodtan belemehetsz a részletekbe is!  :hug:
200e körül kellett először hozzáönteni az olajhoz, és addigra az első lámpa is elvesztette a projektorban lévő tükrös részét. Azon kívül az izzót tartó lábak is megolvadtak :surrender:, szóval nincs kecmec, lámpacsere! Az utángyártott is elvakul 200e után, de legalább nem olvad el a lába, :otlet: és a felébe sem kerül. :clap:
Mivel nem száguldozok, iszonyat sokáig jók a fékbetétek, és így a gumi is később fogy el, pedig 90 %-ban megpakolva járok 6 liter körül (légkondival felette, anélkül alatta. ::)
200e fölött a katalizátorcserét már hiányolja (állítólag) az autó, ezért világít a motorikon, és letiltja a kipörgésgátlót és a menetstabilizátort. 490e-nél az egyik trafó megadta magát, kicseréltem és utána egy bő 10e km-en keresztül kialudt a checkem. Már azt hittem ez volt a baja, de utána ismét előjött. Azóta, hogy 2 hete kicserélték a katalizátort, ismét nem világít, pedig már mentem 7ezret :otlet:.
480e-nél a klímakompresszor döntött úgy, jó nekem a meleg is (természetesen július végén 40 fokban). először próbálkoztam a nyomáskapcsoló cseréjével, de nem az volt a baja, kompresszort kellett cserélni :cry:. De legalább van egy nyomáskapcsolóm :helpsmilie:.
 A beltérben 300e fölött lehetett csak észrevenni, hogy használt az autó, igaz a kormányt nem szoktam szorongatni 2óra 50-kor ;). Kb. ugyanebben az időben pattogott le a kézifékkar gombjáról az első nikkelfesték-darab is. Bár ha jól emlékszem 200-nál a sofőrszék oldala megráncosodott, de az azóta is ugyanúgy néz ki. Mivel nem volt törve az autó, kívülről senki meg nem mondja, hogy ennyi km van a járgányban.
Ja! Kerékcsere után a dísztárcsákat csak ÉN pakolhatom fel, mert már 8 rugó darabja! :nono:

farkaszo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #7244 Dátum: 2013.08.21 21:01:40 »
Sziasztok!

Az  Avensisem három hónapja hajtom, és sajnos ez idő alatt 7db hátsó helyzetjelző cseresznye izzót evett meg! Valakinek van valami ötlete  :helpsmilie: ?!
 Esetleg más talált erre orvosságot?