Mondjuk ebben nagyon igazad van. Én 2500 alatt, de inkább 2800 alatt nem is nyomok nagy gázt. Ha parkettázni kell, akkor visszaváltok és hagy menjen, nem zavar ha belemeg az 5500-ba...
Így-így. 3000 alatt nem is nyomok full padlót. Mikor dízelről benzinesre váltottam, eleinte féltettem a magas fordulattól, de egy hónap után úgy voltam vele, hogy 2000 alatt soha nem nyomom. Ha igényli a szituáció, inkább visszaváltok és 3000-5000 közt húzzon. Plusz ha a katalizátort rendesen akarjuk tartani, úgyis kell fél óra legalább 3000-es fordulaton.
Nem full padló gáz ebben igazatok van... de például kijövök egy körforgóból 3. fokozattal és nyomnám a gázt akkor is rángat... és semmi padló gáz.. mintha nagyobb terhelés/áttételnél nem tudna égetni rendesen... égés kimaradás... de azért vicces mert eddig nem csinálta... szóval valami nem jó itt az biztos...
Engem úgy tanítottak, hogy 2-esben kanyarodunk. Múltkor 3-asban felejtettem és nekem is bereszelt egy finom kigyorsítástól. Ugyanez van ha túl hamar váltok fel 1-esből 2-esbe. De lehet te a sima reszelésnél valami intenzívebbet tapasztalsz. Toyota szerelőnek kell megmutatni olyan helyen, ahol rendesen fel vannak műszerezve diagnosztikára. Mayer, ToyoTeam például. Ha abnormális jelenség, akkor műszerekkel lehet hogy jobban fel tudják deríteni a probléma okát. Mi így neten max gyurcsók féle távenergiát tudunk küldeni(na, érzed már?), boljakov számok kíséretében.