Értem, akkor munkahelyi ártalom.
ON
A fékre visszatérve: Érdemes lenne másik szerelőt is megkérdezni, mert be lehet szopni könnyen. Az hogy az adott szerelő véleménye ez, lehet olyan okból is, hogy csak szimplán nincs gépműhelyes ismerőse, és/vagy lusta utánajárni.
Az esetek 90%-ában valóban nem feltétlenül szükséges a felszabályozás, de ugye az elővigyázatosságba még senki nem halt bele...
Ártani meg biztos nem árt...
Amúgy ismét egy kis OFF:
Furcsa, hogy a jobbról előzéses témában végig azzal érveltél, hogy azért vitázol, hogy ez nehogy elterjedjen, és milyen felelőtlen dolog egy nyílt fórumon ilyet állítani.
Erre most ezzel ugyanazt csinálod, csak pepitában. Műszaki szempontból ez kb ugyanakkora veszélyforrás szerintem. Elég hozzá egy eléggé akaratos tulaj (akkor sem fogom felszabályoztatni, mert ezt mondták, engem ugyan nem fog lehúzni a szerelő), vagy egy figyelmetlen szerelő, dilettáns tulaj (Féktárcsa vállán felfekvő, és bebukó fékbetét, ami megszorul a sínben, komoly fékhatás nincs, de 10km alatt szarrá égeti a tárcsát a folyamatos surlódás. Ilyen volt a fent említett eset)
Szóval, legyünk következetesek sztem, ha már a biztonságra törekszünk.