Több oldalról is meg lehet erősíteni.
1. Kb. 10 perc kikapni a fejet, és megnézni. Ez az egy mindenképp 100%-os megerősítés van.
2. Kicsit rövidebb ideig tart megnézni a rádió előlapjának jobb alsó sarkában megnézni a típusjelet, és ráguglizni. (Mondjuk ez sem feltétlenül ad biztonságot, ugyanis ha a csati miatt nem változtattak típusjelzést, akkor nem lesz egyértelmű a keresés eredménye. Viszont egyértelmű
lehet az eredmény - egy próbát mindenképp megér, ha nem akarod szétkapni a fejet. Ezzel kezdeném.)
3. Hasonló eredményt hozhat ez is, mint a 2. pont: toyodiy.com-on megkeresed a kocsidat, elnavigálsz az electrical-audio szekcióba, és megpróbálod beazonosítani a fejet. (
Itt az enyém; ebből a jobb felső sarokban kiderül, hogy az én autómban kétféle fej lehet: a W58300 jelű, kazettás, ill. a W58802, CD-s.) Utána meg lehet guglizni a fej típusát. Szerintem a tiéd W58814, és az minden bizonnyal új csatis. Lasi cartárs megerősíthet benne, ő olyat szerelt be nemrég egy E12-be.
4. Szervizben meg lehet kérdezni. Nyilván nem fognak felelősséget vállalni az infóért.
2004-ben volt a váltás, tehát ilyen szempontból peches évjárat a tiéd, de úgy tudom, hogy a ráncfelvarrt autókban már az új csatis rádiók vannak.
Én kikapnám seperc alatt a rádiót. Egy 10-es csőkulcs, ill. manuális klímás autóban még egy csillagfejű csavarhúzó kell hozzá. Ha ilyen van rajta, mint
itt bal oldalt, zölddel jelölve, akkor régi, 5+7-es csatid van. Ha pedig olyan, mint
itt, jobb-középen, akkor új, 6+6-os csatid van.