Azaz a 6-os és 3-as fel van cserélve színekben.
Ne a színeket nézd, hanem a saru helyét (sorszámát). A szín változhat
De most jön a lényeg:
A teljes elektromos tükör rendszer az autó részével a +12V és a testtel kommunikál. Minden más ajtón belüli. Ha nem veszem meg a kábelkorbácsot, az ajtóban biztos találok +12v-ot és testet.
Erről mi a vélemény?
Én mániákus vagyok. A Fordomat is "darabokba" szedtem a gány elektromos munka miatt. Volt benne kp.zár vezérlő, riasztó, immo kikötve, "rátekert" csatlakozás, leesett rideg műanyag szigszalag, testvezeték saru nélkül, csak valami csavar alá befogatva..... Visszaállítottam mindent eredeti állapotba, szigeteltem önhegedő és vászon szigeteléssel és innen építkeztem: új riasztó, komfort világítás, DLR. meg egyebek. Egyszer kész lesz!
Amikor egy meglévő vezetéket megblankolsz, és rákötöd a másikat, azt kell tudnod, hogy akár megduplázhatod a régi közös vezetékszálon és biztosítékon átfolyó áram mennyiségét. Lehet hogy ez a vezeték nem bírja és leég, Lehet hogy csak a biztosíték nem bírja és kiég. Itt minden méretezve van! Persze nem hiszem hogy az elektromos ablak vezérlő, vagy kpzár. egyszerre működik a tükör vezérlővel. elvileg semmi baja nem lesz. Ez a te döntésed. A Toyota mérnökei úgy gondolták és oda is vitték ezeknek az eszközöknek a vezetékeit külön. Mondjuk elmegy valami a tükörvezérlés miatt, és emiatt nem tudod felhúzni az ablakot?
Új vezetéket rögzíteni kell, védelemmel kel ellátni. Vagy az eredeti kötegbe befűzni. Lefegő vezeték ne legyen az autóban. Mozog, kidörzsölődik, zárlat.