OFF. Csak azért írom, mert Danit érdekli.
A gáznál lehet állítani a lambdát. Ugyanis a gáz ecu azt csinálja, h lemásolja, ill. a beállítás alatt a szerelő lemásoltatja a benzines ecu adatait különböző fordulaton és terhelésen. Legalábbis így csinálják a jobb szerelők. Ezen utána lehet kézi úton állítani. A továbbiakban a gáz ECU statikus, nem állít. Ennek eredménye persze az, hogy a benzines ECU érzékeli a lambdaszonda jelét, érzi, h sok ezért szegényít. Ha visszaállunk benzinre szegényített keveréket fog kapni. Ha keveset járunk benzinnel, nem is tud visszatanulni. Én csak beindítom benzinnel aztán átvált gázra. Presze nekem nincs sok tapasztalatom mert még csak egy éve van meg.
Nekem sajnos nincs meg ez a precíz beállítás, mert a gáz ecu tud automata felprogramozást, ami hasonló de nyilván nincs olyan pontos és részletes, mint a kézi.