Szia!
Ennyi az előzmény, hogy akkut cseréltél? Kíváncsi leszek, hogy pár km után mit tapasztalsz! Nálam nem emlékszem, hogy akku levétel-felrakás után ilyen lett volna Lehet, hogy csak nem figyeltem, de angol, vagy japán a kocsid?
Nekem is a régi akkumulátorodhoz hasonló kapacitású van benne, nekem sokkal jobban tetszik, mint a kisebbek. Pont befér a helyére, nagy hidegben is megbízhatóan indít, akár több hét állás után is. Ártani semmit sem árt, maximum nehezebb, legfeljebb kicsit drágább. Ha nekem cserélni kellene, ilyent is szeretnék bele megint. De azért remélem, hogy az új akkud be fog válni!
Sziasztok,
koszi a valaszokat. Az auto japan. Egyelore nincs vele gond, leszamitva az alapjaratot. A gepezet teszi a dolgat, huz szepen ahogy szokott, a motor siman jar, csak magas az alapjarat es gondolom iszik is rendesen mint Kimi Raikonnen Abu-Dzabi utan.
Az 56 Ah-sra pedig az a magyarazat, hogy valahol regebben -sajnos nem talalom a linket- azt olvastan hogy nem erdemes tulzottan elterni a gyari ajanlastol, ami az en autom eseten (ha nem tevedek) 46 Ah. Tehat igy is nagyobbat tettem bele. Persze nem tudom mennyire volt megbizhato az a cikk, abban azt olvastam hogy ha tul nagy az akkumulator, az elete vegen mar .... hmm (nem tudom jol emlekszem e) de asszem tul nagy aramot vesz fel, amitol a nem hozza tervezett generator nem biztos hogy elvisel es leeghet. Szoval a generatort akartam kimelni a kisebb aksival. A masik ok pedig az hogy a kollegaimnak joval fiatalabb autoik vannak (mind 1.6-os Ford Focus), tele elektromos bigyoval es szinten 56 Ah-s aksit hasznalnak ami kivaloan mukodik az o esetukben. Nalam nincs riaszto de meg az autoradio is a kesztyutartoban van, igazabol nem lattam okat nagyobb aksinak.
Nehany 10 km utan megirom mi az eredmeny, hetevegen jo esellyel meg is lesz ha jonnek a cimbik, mert akkor megyunk horgaszni.