Nem típushiba, de kellemetlenséget okozhat, ezért megosztom legutóbbi szívásom történetét. A gyári fémlemez, sárga műanyag fogantyús nívópálca visszarakása csak akkor okés, ha a fül a motorral párhuzamosan áll
(lásd kép), mert a tartója nem egyenes, egy enyhe íve van, s csak így csúszik rendesen vissza, különben jobban kiáll, mint kellene, nem ad korrekt értéket, és beleütközhet a motorháztetőbe, ami miatt megfeszül a fém-műanyag illesztésnél. A motor rázkódása miatt folyamatosan megfeszül, elfárad az anyag, és eltörhet, ahogy nálam is történt. Én már meggyengülve vettem (köszi előző tulaj
), megragasztottam, de minden ellenőrzésnél rizikós volt a kihúzása, most végleg elbúcsúzott a fül a pálcától, és valahogy nem akaródzott csőrös fogóval nézegetni innét fogva
Bontóban viszont "T" alakú füllel ellátottat találtam, ami meglepetésre dróthuzalos megoldású, a fogó kialakítása miatt pedig nem állhat ki túlzottan, így a fenti problémák nem jelentkezhetnek.
Gyanítom, hogy nem én voltam az egyetlen, aki így járt...
[a csatolmányt egy admin törölte]