-Az első ami kissebb hiba, hogy a hátsó jobb oldali dobfékem nagyon hangos, két éve cseréltem dobot + betétet (újat), de akkor sem ment át a műszaki vizsgán! Mintha nem érne a dobhoz rendesen, és hangosan szól, múltkor kitakarítottam és mintha egy két helyen égési jelek lettek volna a betéten. Nem tudom hogy mennyire lehet állítani a dobféket, ill egyáltalán lehet állítani?
- A nagyobbik gondom az (kb egy hónapja jött elő) hogy váltáskor néha a fordulatszám leesik! Engedem fel a kuplungot már nyomom a gázt és mintha semmit sem történne(a kuplung még nincs közben teljesen felengedve), aztán kb egy másodperc után meg megukrik a fordulatszám és úgy viselkedik mint amikor elbénázza az ember a váltást, ha ez egyesbe történik akkor még csúsztatnom kell a kuplungot,mert külöben lefullad. Nem tudom hogy esetleg valahogy szorul a gázbowden, vagy esetleg nagyobb problémái is vannak. De azt még le kell írjam, hogy fél éve kellett tisztítsam a gyertyát mert nagyon kormos volt és az alapjárat ingadozott!- hát igen issza az olajat is...
Az alapjáratom ismét ingadozik, úgyhogy a gyertya biztos megint kormos, de múltkor nem volt ez a rángatózás váltáskor. Még az feltűnt, hogy lükvercbe kapcsolás után csak nagy gázzal tudok elindulni, mert különben lefullad... ezt a jelenséget főleg induláskor tapasztalom, hideg motorral, de fordúlt már elő üzemi hőmérsékleten is!
Sziasztok!
Jobb hátsó dobfék nálam is zenél, míg be nem melegszik. Addig viszont figyelemfelkeltőbb vagyok, mint egy Aston Martin...
Sanszos hogy szét lesz kapva hamarosan, aztán kap féktisztítót, csiszolást, minden finomságot, hátha alapon. Amúgy 1 éve lett benne fékpofa cserélve.
Gyertyát én is rendszeresen tisztítok, utána érezhetően jobb a kedve a hölgynek.
Alapjárati témában tippek:
- hibakód kiolvasása (korábban le lett írva párszor, keress rá - lehet hogy kidobja a lambdaszondát, vagy a légszűrőház hőmérőjét)
- ha nincs kód, akkor karburátor tisztító beszerez (1000-1500 HUF), légszűrőház + cső leszerel, tiszta rongy előkap, fojtószelepnél befúj, töröl, szelep nyit, befúj (nem sokat!), töröl. Valószínűleg lesz korom rendesen.
A karburátor tisztító baromira TŰZVESZÉLYES, tehát NE FORRÓ MOTORnál (kezed rá tudd tenni) láss neki, mert lesz háztűznézés!
A tisztítás után elképzelhető, hogy gázt kell adnod hogy beinduljon a motor, tehát ne ijedj meg, ha nem pöccre megy.
Ajánlott videó:
Remélem, tudtam valami hasznosat / újat mondani.
Legyetek rosszak, üdv,
F