Amikor bemelegedik a hűtőbe menő felső csőnek is forrónak kell lennie, meg a hűtőnek is.
Öt kilométert mentem vele a szüleimhez, a motor már az első két kilométer után meleg volt. Miután megálltam, megnéztem a hűtőcsöveket. A felső cső és a hűt felső öt centimétere forró volt, viszont az lsó cső és a hűtő többi része olyan hideg, mint amikor elindultam. Erre felbátorodtam, és nekiálltam kiszrelni a termosztátot.
A termosztátról az előbb írtunk. Ha mégsem ez a rossz, akkor elképzelhető, hogy eltömődött maga a hűtő. Ezt, szerencsés esetben (ha szétszedhető) ki lehet tisztítani. A régi Mohácsi úton kifelé menve, van egy utca balra, nem sokkal az ipari út kereszteződése előtt. Ott, rögtön a sarok után van egy hűtőkkel foglalkozó szakműhely. Ha kiderült hogy nem a termosztát a rossz és mégis melegszik az autó, akkor gurulj oda, nézzék meg - lehet-e tisztítani, vagy cserélni kell.
Köszönöm a tippet.
Szerencsére a termosztát szart be. Fazékban forraltam vizet, 100°C-ig meg sem nyikkant. Miután kihűlt megnéztem ne szorul-e. A satu nyitott pofái között csvarhúzóval óvatosan mozgattam. Nehezen idult, de utána járt szépen. Reménykedtem benne, hogy így talán újra fog működni. Újra vízforralás, újra semmi mozgás. Gondoltam ennek már úgy is mindegy elővettem a hőlégfúvót és 250-300°C környékén kinyitott.
Most alig várom, hogy megkapjam a fizetést, és utána kicserélhessem.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Üdv.
István