...
A gátlók cseréje után miért emelkedik meg a kocsi? A rugótányér deformálódott lejjebb?? (Az csúnya lenne.) Én is olvastam már többektől, hogy a gátlócserétől megemelkedett. Nekem az elejét kellene emelni, mert kb. 20mm-el lejjebb van, mint a hátulja. Amúgy azt se tudom, gyárilag hogy kellene kinéznie...
Lehet, hogy hülyeség, de szerintem azért, mert kétcsöves gázos Kayabák kerültek bele előre, és azok nyomták feljebb, vagyis a gáz nyomása idézi ezt elő. Ha nem tévedek, FUBA is erről számolt be. Ha pedig hátra is ilyeneket tennék akkor valószínűleg ugyanazt csinálnák ott is.
Ezt nehezen hiszem. Pár km után, jó ha 60 fokot elér az olaj hőmérséklet. Tapasztalat. Olajcsere előtt mentem kb 10km-t, mégse forrázta le a kezem... Úgyhogy inkább a köztes hőmérsékleten megadott viszkozitásokat vesd össze, és ott a Sustina a nyerőbb.
Ha most lecseréled a Sustinát adok a "fáradt olajért" 6 deci friss ESP Formulát. Évekig azt használtam, de semmi különbség nincs az égvilágon a motor felpörgésében az 5W-40-el sem... Üresben még talán el tudom képzelni, hogy másképp pörög fel a motor, de az emelkedőn, ahol a 10kW-ok repkednek, amellett észre nem venni azt a 10% viszkozitáskülönbség által kifejtett ellenállást.
A legjobb az lenne, ha csinálnál egy videot a 60-120-ról a Sustinával is.
No, itt már volt erről szó:
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=116.msg592692#msg59269220 Celsius fok felett a Sustina már vastagabb a PH 5w30-nál. Mondom, nagyjából hasonló körülmények mellett volt ez a jelenség, sőt, még könnyebb volt a kocsi, mert egyedül ültem benne. De csak egyszer történt meg, azért írtam, hogy még figyelem. Ma engedtem le belőle, holnap elvileg megnézem megint. A PH 5w40-nél is észrevettem a különbséget a Q8 Formula Excel 5w40 után, ott is jobban fogta, és vastagabb is az előbbi olaj. Most is bejött, ha hihetetlen is.
A 3 liter Sustináért adsz 6 deci ESP-t?? Az érdekes bolt lenne
Az nagyjából ott van viszkozitásban, mint a PH 5w30, abból meg van egy literem
Nem, ez marad, pályára nem kockáztatom meg a PH 5w30-at. Eddigi tudásom mellett nem lehetne baja, de elfogadom, hogy a gyártó csak jobban tudja.
Hát lehet, hogy csinálok majd egyet, de arra is igaz, hogy egy alkalom nem mérvadó, lehet szembeszél, stb. A guminyomást is megnézem majd.