Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6820433 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Carina
« Válasz #28620 Dátum: 2014.01.17 16:41:51 »
Srácok! Szedtetek már szét 4 elektromos ablakos egységet? Ki tudtam szerelni, de magát a modult nem tudom szètszedni. Izzó csere miatt érdekelne az ablakemelő AUTO gombja... Csavarok kint, de tovább??

Segítséget köszi.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28621 Dátum: 2014.01.17 17:17:00 »
bepi!

Nekem gyanús, hogy a kapcsolót kell kibillenteni felfelé, de nem állítom tutira!
Még nem szedtem le Carinán!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3041
Re:Carina
« Válasz #28622 Dátum: 2014.01.17 17:17:30 »
Üdv!
Nincs jó hírem: lp megpróbálta
és el is törte.
Az angol verzióé vsz. mgegyezik az Avéval.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28623 Dátum: 2014.01.17 17:34:44 »
Szerintem ha jó meleg helyen szereli és óvatosan mellényúl a kapcsolónak, ki lehet venni..

« Utoljára szerkesztve: 2014.01.17 17:42:23 írta kamikaze »

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:Carina
« Válasz #28624 Dátum: 2014.01.17 18:16:32 »
Srácok! Szedtetek már szét 4 elektromos ablakos egységet? Ki tudtam szerelni, de magát a modult nem tudom szètszedni. Izzó csere miatt érdekelne az ablakemelő AUTO gombja... Csavarok kint, de tovább??

Segítséget köszi.
A japán szétszerelhető, az angolt (amelyiknél csak az auto gomb világít) nem tudtam úgy szétszedni, hogy az összeszerelhető legyen.
Egyébként nem izzó világít benne, hanem led.
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28625 Dátum: 2014.01.17 19:46:08 »
Megvan az ihlet, megvan az irány!
Kék műszerfalkeret, szőrmekormányvédő, lángoló gyíksárkányos szőnyegek...  [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Carina
« Válasz #28626 Dátum: 2014.01.17 20:16:15 »
Megvan az ihlet, megvan az irány!
Kék műszerfalkeret, szőrmekormányvédő, lángoló gyíksárkányos szőnyegek...  [rohog]

Atya ég! Ez nagyon gáz!!!

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28627 Dátum: 2014.01.17 21:07:53 »
Atya ég! Ez nagyon gáz!!!
Az hát! Itt fetrengek rajta már egy ideje. Egy kazahsztáni oldalon találtam...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Carina
« Válasz #28628 Dátum: 2014.01.17 21:08:04 »

Üdv!
Nincs jó hírem: lp megpróbálta
és el is törte.
Az angol verzióé vsz. mgegyezik az Avéval.
Kalapos, kamikaze, dgh!

Köszönöm, akkor nem néztem be a dolgot, valóban nem cserélhető sajnos. Közben hagytam is az egészet, vissza szereltem a modult az ajtóba, nem feszegettem. Én is megtaláltam azt a kis pöcköt, ami lp-nél sajna letört, nem úgy tűnt, mintha bonthatónak tervezték volna. Működik szépen minden, nem bolygatom. Köszi a segítséget.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10289
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28629 Dátum: 2014.01.17 21:39:05 »

...
Komoly a dugó, én lefaragnám a fém gyűrűt róla, síkba...


...Ha a piercing-részt levágnád, akkor is könnyen kivehető maradna - bár mostanában nem kell azt nyitogatnod.  ;)

Üdv!

Köszi, igazatok van, levágom róluk a karikás részt  :flowers:

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28630 Dátum: 2014.01.17 23:26:13 »
Üdv!

Köszi, igazatok van, levágom róluk a karikás részt  :flowers:
De akkor hova akasztod a láncot??Ha mosod a motorját,és kihúzod a dugót,lefolyik a víz?? :D Bocs!Nem gáz ez a megoldás,hanem nagyon is kreatív.Ha nem találtam volna bontóban,gyári kupakot,akkor átvenném az ötleted.A pircinget,meg a tartóját,tényleg érdemes lenne levágni.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3041
Re:Carina
« Válasz #28631 Dátum: 2014.01.18 16:52:27 »
Megvan az ihlet, megvan az irány!
ALig várom a tavaszt, hogy nekiessek én is a műszerfalnak. Olyan rideg nekem...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3041
Re:Carina
« Válasz #28632 Dátum: 2014.01.18 17:07:12 »
Üdv!
Ma ránéztem az olajra és az olajleválasztó tartalmára - tekintve, hogy 12e km van már benne, de tavaszig ki akarom húzni a cserét.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Igazság szerint olyan 8000km termése az üvegben, ha hozzáveszem az előző 4e km kb. 1 decijét, akkor olyan 3 dl. körül gyűjtött, a hiány pedig olyan 6-7 deci.
10e-nél még fullon volt a szint. Az olaj dióbarna színű. Nekem bejött ez az Eneos PH 5W40
Kimostam az üveget Brigéciollal és hagytam is az alján egy keveset, hogy a lecsapódó olaj híguljon.

A tempó visszavételének és a rotorcserének hatása: féltank - ilyen jó fogyim talán csak nyáron volt, igaz, hogy nincs hideg, de ez főleg rövid utakból jött össze! :clap:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10289
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28633 Dátum: 2014.01.18 20:43:21 »
Üdv!

kalapos:
Szuper eredmény, hajrá  :clap:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10289
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28634 Dátum: 2014.01.18 21:17:28 »
Ma délután a jelek szerint sikerült beépíteni a motorfűtést a kocsiba, hála Istennek.
Nem vagyok büszke az időre, kb. 3-tól 7-ig tartott...

Calix lett (prózai okokból, olcsóbb volt valamivel, mint a Defa), hivatalosan 550W, a hideg ellenállása kb. 100 Ohm, vagyis a teljesítménye (230*230)/100=529W, Ez ellenállás viszont a melegedéssel nőni szokott, vagyis olyan 500 watt körül lehet. Majd meglátom, mit ér hidegebb időben. Remélem, hogy itt is jó lesz, ha a svédeknél elég ekkora teljesítmény.
A legjobban a fagydugó kivétele izzasztott meg. Fájt a kezem is előtte már, most meg még jobban, de majd elmúlik.
Kiütni nem akkora mutatvány, de kifordítani, kihúzni...Vízpumpafogó, kombináltfogó, csavarhúzó... Már azon gondolkodtam, hogy összenyomorgatom a dugót, de ezt nem szívesen tettem volna, mivel akkor a henger tart ellen, inkább beolajoztam a lyuk szélét, és így végül nagy nehezen kifordula  :otlet:
A fűtőbetéten az o-gyűrűt és a lyukat vékonyan motorolajoztam, és az o-gyűrű mögött, valamint a csavarnál Payen pasztával kentem körbe, hogy véletlenül se eresszen. Ez kicsit drágább, de nekem nagyon tetszik, nagyon jó minőség.
A kábele jó hosszú, azt a hűtő előtt helyeztem el, kötegelővel egy lemezhez kötöttem. Úgy próbáltam vinni, hogy a legkevésbé kerüljön a kipufogócső közelébe, tehát a kocsi bal oldalán van a csatlakozó, a ködlámpa mellett. A dugóját nem furkáltam bele a lökhárítóba, bár úgy is lehetne és van hozzá szerelvény is. Viszont van hozzá egy bilincs is, és azt két csavarral fel lehet erősíteni az aljzattal, ha van hely. Volt, és inkább csavaroztam. Nagyon stabilan áll eddig.
Megkapta az Eneos fagyállót, kb. 5 litert tudtam beletukmálni. Most már tényleg jó volna 5 év múlva cserélni a hűtőfolyadékot végre  :1eye:
Kipróbálni még nem lehetett, mert kamikazéval is beszéltünk róla, valamint a papírja is írja, hogy ha levegő marad körülötte, akkor hamar tönkremegy, mivel a folyadék nem hűti a fűtőbetétet. Most pár napig megyek vele és nézem, hogy mennyire légtelenedik, töltök utána, általában akkor tekintem késznek, amikor a vastag gumicsöveket megnyomva nem hallok buborékmozgást, illetve a kiegyenlítő tartályban lehűlés után nem lesz kisebb a szint az előző hideg állapotnál számottevően.
Addig megpróbálom megoldani az áram elvezetését a kocsihoz, remélem hamar meglesz. Kap egy programozható kapcsolóórát, aztán adjad neki  :)
Mellékelek pár képet. Fejlámpa világítással készültek telefonnal, talán kivehető azért, hogy mit ábrázolnak.

Először a piercingmentesített porvédő:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez még napfénynél készült.

A beszerelt fűtőbetét:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A tápkábel keringése a dudák alatt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A tápkábel rögzítése:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A tápkábel csatlakozója a baloldali ködlámpa mellett:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A tápkábel földpontját a lámpatest egyik csavarjával kötöttem össze a karosszériával:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez meg a LED-szalagos csomagtartóvilágítás, ha már ott jártam.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.18 21:25:10 írta vd1234 »