Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6786506 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Solc

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:Carina
« Válasz #33285 Dátum: 2015.10.08 20:53:25 »
Üdv!

Valaki meg tudná mondani hogy a 4afe motorú carinába passzol e 7afe motor?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33286 Dátum: 2015.10.09 12:29:21 »
Sziasztok!


Carina E 1.6 /4A-FE/ váltót tervezek kicsit módosítani, tudnátok ajánlani valakit akivel beszélhetnék ezügyben, netalán még otthon is van a Toyota váltókban?
Tervem, hogy egy hosszabb 5. fokozat legyen belerakva a mostani helyett.
Érdekelne, hogy van-e olyan váltó, amiben hosszabb az 5. és csereszavatos a fogaskerék!

A váltó C52-es tipusú!

Köszönöm a segítséget!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #33287 Dátum: 2015.10.09 13:21:07 »
Sziasztok!


Carina E 1.6 /4A-FE/ váltót tervezek kicsit módosítani, tudnátok ajánlani valakit akivel beszélhetnék ezügyben, netalán még otthon is van a Toyota váltókban?
Tervem, hogy egy hosszabb 5. fokozat legyen belerakva a mostani helyett.
Érdekelne, hogy van-e olyan váltó, amiben hosszabb az 5. és csereszavatos a fogaskerék!

A váltó C52-es tipusú!

Köszönöm a segítséget!
Üdv! Korábban már utánanéztem ennek.

Arra jutottam, hogy a C66-os váltó háza (tudtommal a Corollán használták 2007-től) megegyezik a C52-esével, ez megkönnyítené a cserét, de felmerül a végáttétel kérdése, ami más.

Keresd esetleg mozso-t a fórumon, ő guru ebben a témában.      Lásd ezt.

Egyébként a 2 literes carina 5. fokozata hosszabb! (asszem 0.725  :hmmmm:)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33288 Dátum: 2015.10.10 00:16:09 »
üdv kalapos!

Számítottam a segítségedre, köszönöm a tippeket, utánajárok a témának!!

Nagy projektek következnek:
- kormánymű csere
- ha összejön poliuretán első lengőkar szilentek
- váltó csere, hosszabb 5.-el vagy 6-os váltó
- kuplung csere

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #33289 Dátum: 2015.10.10 10:43:07 »
Ahoj! Ebben a fórumban kaphatsz a váltó témában segítséget.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33290 Dátum: 2015.10.10 22:21:21 »
Megtettem az első lépést ma! :P

Lecsekkoltam az adattáblákat, miszerint a jelenlegi váltóm C52, 0.815-ös 5.fokozattal, a donor ami bekerülne pedig egy C51-es, 0.725-ös 5.-el.

Akkor elvileg a C51-el máris kevesebbet forogna 5.-ben?  :eek:

Mentem már kétféle 2.0 3s-fe Carinával, amiken az "S" szériás váltók vannak, wikipedia szerint ezekben a leghosszabb 5. is 0.731-es, amivel 100-nál 2700-2800 körül forgott..

Akkor a C51-es "jobb" ilyen szempontból?  :?: :hmmmm:

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #33291 Dátum: 2015.10.11 20:12:23 »
Sziasztok!

Kézifékkel kapcsolatban..
Szerintetek milyen probléma lehet a kézimmel, szépen jár a bovden azzal nincs semmi gond, viszont a helyén már egyáltalán nem mozgatja a szerkezetet.  :no: A bovden meg van spanolva azzal elvileg minden okés, valami ötlet?

Köszönöm szépen a segítséget.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33292 Dátum: 2015.10.11 20:51:40 »
üdv!

Mozog a kézifékkar a fékpofán is, illetve visszatér alaphelyzetbe, ha ki van engedve a kézifék?

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #33293 Dátum: 2015.10.13 09:25:06 »
Szétszedve teljesen szabadon mozog a kar a fékpofán. Összerakva viszont az első kerekekhez közelebbi pofa kimozdul, a másik nem.
Nyílván a dobban a szerkezettel lehrt probléma, csak nem igazán tudom elképzelni, hogy mi.

Matenak

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 211
Re:Carina
« Válasz #33294 Dátum: 2015.10.17 17:46:50 »
Japán gyártású 4Afe motor elképzelhető, hogy nekiáll becsörögni? Alapjáraton és terhelésnél eléggé nyomja neki, de csak 2000-es fordulatig, utána nem... Volt már valakinek ilyen probléma, ez tényleg a gyújtás hibája?

Matenak

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 211
Re:Carina
« Válasz #33295 Dátum: 2015.10.23 08:39:54 »
A japán és angol gyártásúaknál a szervopumpa ugyanaz?  :innocent:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #33296 Dátum: 2015.10.23 09:10:18 »
Mármint mire gondolsz? Ha gyártási helyszínre, akkor esélyes. A japániaiaknál a cikkszáma 44320-20360

Ugyanekkor a brit gyártásúakat szerelték ZF kormányművel is

A faceliftes kocsikban, amiket csak a briteknél gyártottak, már csak ZF-es van. Ettől még a kompatibilitás meglehet.

Ez a Te kocsid alkatrészlistája.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #33297 Dátum: 2015.10.23 13:56:16 »
A japán és angol gyártásúaknál a szervopumpa ugyanaz?  :innocent:


üdv Matenak!

Nem ugyan az, de kalapos Cartárs már megelőzött!  ;)

Írtam privátot!

---

kalapos!

köszi a linket, nem is kerestem rá ennyire, de a japán szivattyún filózok, betegyem-e, az angollal nem volt bajom az olajszivárgáson felül!
Ha be is teszem, mindenképp előtte tömítés és szimeringcsere lesz eszközölve rajta!

Ínyenceknek:

Japán szervoszivattyú szétszedése

Matenak

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 211
Re:Carina
« Válasz #33298 Dátum: 2015.10.23 14:20:46 »
Köszönöm!
Igazából azért kérdeztem, mert tegnap megtörtént a kormánymű és pumpa cseréje full felújítottakra, viszont nehezebbnek tűnik a kormány... Ezért gondoltam, hogy hátha az angol pumpa nem ad elég nyomást? De kinézetre full olyan, mint ami eredetileg benne volt, felfogatás is ugyanaz.
Ha ilyen gond nem lehet, akkor viszont lehet túl szorosra állították be a kormányművet a felújítás során, ehh.  :wacko:

A kerekek meg szanaszét állnak, mert a futómű még nincs beállítva, meg továbbra is megvan a 2000 fordulat alatti csörgés, főleg terhelés alatt, pedig állítólag a gyújtást is beállították. Úgyhogy egyelőre nem vagyok túl boldog. :-]

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Carina
« Válasz #33299 Dátum: 2015.10.23 17:42:25 »
Csak egy tipp: a generátort hajtó hosszbordás szíj feszességét ellenőrizd, nálam az okozott olyan hangokat, amit motorcsörgésnek hittem. (csak 1000-2000 fordulat között és erős terhelésre jelentkezett).