A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
[...]Ezek után Te mit mondasz? Kihagytam valamit? Hacsak pvivien79 nem nézi meg most először az olajszintet és a gyertyákat De a 3. pont miatt elképzelhetetlennek tartom eddigi ismereteim alapján az injektorhibát. Meg Denso is, szóval
Üdv!Valóban, igazad van: döntőnek az tűnik, hogy a vészüzemmód alatt rendbejön. Ezt erősítik a fentebb leírtak is. De csere előtt még egy dolgot megnéznék a vezetékein kívül. Tudtommal kell lennie egy pici lyuknak a szenzor nyakán, ahonnan a szonda a kinti levegő oxigénjét nyeri, ami alapján számol. Ezt is meg kellene nézni, nincs-e eltömődve. Nem kötözködöm, csak próbálnám kizárni a lehetőségeket.
Mire kellene a paszta,van a szondákon rézgyűrű ami tömít
Akkor mindenképp pasztáznom kell,ha kiveszem Egyenlőre megpróbálom a helyén kimérni,ahogy kamikaze írta Lényeg a lényeg a szonda nélkül jobban megy az autó,és nincs rángatás sem Apropó: Alap - tag lettem ,ilyen hamar?
Szia Tehát ,ha jól értem a leírást, akkor:1 melegítsem fel az autót2 Te1-E1 pontokat kössem össze3 tegyem rá a műszert a leírtak szerint4 5V feszültségnél nagyobb nem lehet a mért értékÉs mind eközben jár a motor
Hú azt nem tudom,mert még az előző tulaj csináltatta Igen sokat írok,mert már kissé flusztrált lettem,hogy még mindig nem jó a szeretett autókám De azért sem adom fel ,előbb-utóbb megszületik a végleges megoldás Még azt is megpróbálom,hogy visszrakom a másik szondát,bár már gőzöm nincs melyikvolt benne amikor vettem az autót
A netferry-s leírás szeirnt:"Connect terminals TE1 and E1 of the data link connector 1.And maintain engine at 2,500 rpm"Tehát össze kellene kötni ezek szerint
Leirás azt mondja, de ki kell próbálni, szerintem nem kell!Ha nem jön jel az E1 - VF1 között, összeköti, ilyen egyszerű!