üdv skacok!
Motortartó általában fix, tehát csak egy pozicióban lehet betenni. Előfordulhat persze az ellenkezője, de én még nem hallottam róla!
Először ellenőrizném, hogy valóban jó-e a jelenlegi!
Kézifék (ha jól fog persze), ha nem akkor ékkel megrögzíted a kocsit, hivsz egy segitőt, aki vagy magabiztosan kezeli a kocsit vagy ért a szereléshez és tudja mit kell nézni/látnia!
Tehát fokozott óvatosággal kell eljárni, mert BALESETVESZÉLYES a dolog!A lefékezett kocsit 1-es és hátrameneti fokozatba kapcsolva a kinyomott kuplungot felengedve majd mielőtt lefulladna a motor visszanyomva, lehet megvizsgálni, milyen állapotú 1-1 tartóbak! Amikor a kuplungot elkezditek felengedni, kezd fogni, indulna az autó és a nyomaték billenti a motort + váltót, így az adott bakot nézve látszik, hogy ki van-e szakadva avagy jó!
Lényeg, hogy a kuplungos emberke legyen észnél, nehogy baleset történjen, mindenképpen legyen hely a kocsi mögött és előtt is!! Ha meg állitgatni van kedved és tuti, hogy jó a bak, irány az akna és egy kis kézi emelő társaságában kisakkozod a megfelelő poziciót!
A gumi is el tud öregedni, elvesztve rugalmasságát, igy mondjuk hiába ép, de merev és berázza a kasztnit!