Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6785500 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20445 Dátum: 2012.05.03 22:57:58 »
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit! Évek óta olvasom ezeket a fórumokat, de csak most regisztráltam. Nagyon sok jó ötletet kaptam Tőletek! Régebben láttam hogy küzdöttetek a kipufogó rezonálással és a rugós csuklóval, de nem emlékszem a megoldásra. Flexi darabot még nem igazán szeretnék berakatni. A csuklós részben van egy tűzkarika 48mm belső átmérővel. Sehol nem kapok, csak 46 és 50 van. Nincs valakinek ötlete, hogy honnan lehetne beszerezni? Ma bementem egy márkaszervizbe. Meg akartak győzni, hogy ilyen nincs és csak a komplett leömlőcsövet lehet megrendelni. Végül előbányásztak egy hasonlót de nem tudták megmérni. A cikkszámról meg nem tudták megmondani, hogy mihez való. Valami régen ott porosodó darab, viszont az ára az igen szép volt.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20446 Dátum: 2012.05.03 23:42:18 »
Szia!
Elöbb is megtörhetted volna a csendet...

Én másfél éve cseréltem 50*100-as flexicsöre, ami még be sem rozsdásodott, azonfelül, hogy tökéletes!
A szagszervizes tüzkarika árából megvan cakkpakk.

itt volt téma:

 http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg396926#msg396926

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20447 Dátum: 2012.05.03 23:54:00 »
Üdv a fedélzeten oriza!

Én is dilemmázok, hogy mi legyen. Nálam is megvan a rezonálás, de jobban örülnék, ha megmaradna a gyári csuklós tag megoldás. Valamiért Japánban nem a flexicsőre esett a választás (talán a tartósság miatt). Lp írta még mikor ez volt a téma:

"Én is flexicsövet rakattam be. De most nem rég találtam egy autós boltban 3ezer valamennyiért olyan csuklósat is mint az eredeti volt. 50 mm-es csőátmérővel, rugós csavarfeszítővel."

Kérdezni is akartam már Peti tőled, hogy ezt hogy kell elképzelni? Mert én a unix-nál is pl. úgy láttam, hogy ez a csuklós tag egyben van az első leömlő résszel, tehát csak így lehet kapni aranyáron. Hogy is van ez akkor?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20448 Dátum: 2012.05.04 00:03:16 »
Sziasztok!
Köszönöm a gyors választ! Emlékeztem ezekre a beírásokra, de akkor még a fényképet nem láttam. Még kivárok a flexicsővel, mert úgy hallottam, hogy kb 3-4 év és megadja magát. Én meg sajnos hozzászoktam a tartósabb dolgokhoz mióta 14 éve ezt a paripát hajtom. Még nem vészes a dolog, mert érdekes módon belül fújt ki és egy elfordítással megoldódott a probléma. Naívan azt gondoltam, hogy beszerzek egy ilyen tűzkarikát és mehetünk tovább. Ma egy kicsit leültem az ártól és attól, hogy a szervizben a rajzon nem is látszott csak a komplett leömlő volt 37000-ért. Orosz meg lengyel oldalakon simán megtalálható.  pl itt.: http://www.motoneo.pl/t/czesci/z1/FA1_771_948_PIERSCIEN_USZCZELNIAJACY/FIS771948

Danee90

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 303
  • UrnaDealer
Re:Carina
« Válasz #20449 Dátum: 2012.05.04 00:06:04 »
Üdv Oriza köztünk! Reméljük valamelyik találkozón személyesen is megismerhetünk, és jó látni hogy gyarapodik a "08 szürke" színű carina is ^.^

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20450 Dátum: 2012.05.04 00:25:59 »
danee90!
Én is örülnék, ha személyesen is megismerkedhetnék a márkatársakkal, mert tényleg minden elismerésem! Szerintem a legtöbb szerelő nem tud annyit ezekről az autókról, mint amennyi tapasztalat itt összegyűlt. :)
A kipufogó csukló pedig pl itt: http://bolthely.hu/obddiag/id/19502_Osszekoto_toldocso_-_rugos_d_=_50mm
Én még vadászom a tűzkarikát :)

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20451 Dátum: 2012.05.04 09:14:21 »
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit! Évek óta olvasom ezeket a fórumokat, de csak most regisztráltam. Nagyon sok jó ötletet kaptam Tőletek! Régebben láttam hogy küzdöttetek a kipufogó rezonálással és a rugós csuklóval, de nem emlékszem a megoldásra. Flexi darabot még nem igazán szeretnék berakatni. A csuklós részben van egy tűzkarika 48mm belső átmérővel. Sehol nem kapok, csak 46 és 50 van. Nincs valakinek ötlete, hogy honnan lehetne beszerezni? Ma bementem egy márkaszervizbe. Meg akartak győzni, hogy ilyen nincs és csak a komplett leömlőcsövet lehet megrendelni. Végül előbányásztak egy hasonlót de nem tudták megmérni. A cikkszámról meg nem tudták megmondani, hogy mihez való. Valami régen ott porosodó darab, viszont az ára az igen szép volt.
Azért érdekes, mert nekem cseréltek a márkaszervízben tűzkarikát, de kalap sz*r sem ért. Ugyanis a maga a karima és a fészek ennyi idős korára úgy elégett, hogy a karika már nem szigetelt. Kinyomtuk pasztával. Azzal tökéletes.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20452 Dátum: 2012.05.04 09:19:49 »
Üdv a fedélzeten oriza!

Én is dilemmázok, hogy mi legyen. Nálam is megvan a rezonálás, de jobban örülnék, ha megmaradna a gyári csuklós tag megoldás. Valamiért Japánban nem a flexicsőre esett a választás (talán a tartósság miatt). Lp írta még mikor ez volt a téma:

"Én is flexicsövet rakattam be. De most nem rég találtam egy autós boltban 3ezer valamennyiért olyan csuklósat is mint az eredeti volt. 50 mm-es csőátmérővel, rugós csavarfeszítővel."

Kérdezni is akartam már Peti tőled, hogy ezt hogy kell elképzelni? Mert én a unix-nál is pl. úgy láttam, hogy ez a csuklós tag egyben van az első leömlő résszel, tehát csak így lehet kapni aranyáron. Hogy is van ez akkor?
Hát amit én láttam az autósboltban, az csak a csuklós tag volt, hozzá 5-5 cm csőcsonk. Kipufogós az eredetit levágja, ezt ráheggeszti.

DE! Ez nyilván utángyártott. Sosem fogja tudni azt a minőséget, amit AKKOR!!! a Toyota produkált. És abban sem vagyok biztos, hogy a csukló része is annyira pontos lehetett, bár ez csak feltételezés.

Higgyétek el, hogy jó a flexicső. Ha továbbra is hangja van, az lesz mint az enyémnél, hogy az összes létező karima kifújt az új tűzkarika ellenére. Sőt miután kicserélték, még jobban, Na akkor kell a paszta.
Prius 2 - a mosolygós autó.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20453 Dátum: 2012.05.04 09:26:52 »
Köszi, értem, így tényleg nem zsír. Valami univerzális gyenge sz*rt nem fogok berakatni, akkor már inkább flexicső tényleg, csak azzal meg lehet járni 2-3 évente cserére :S Meglátjuk majd mit mond a gyömrői kipufogós srác, ha eljutok oda is egyszer végre.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20454 Dátum: 2012.05.04 09:27:09 »
Jó munkához mindig kell paszta!
Éljen a flexicsö. :)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20455 Dátum: 2012.05.04 09:35:57 »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20456 Dátum: 2012.05.04 09:36:19 »
Köszi, értem, így tényleg nem zsír. Valami univerzális gyenge sz*rt nem fogok berakatni, akkor már inkább flexicső tényleg, csak azzal meg lehet járni 2-3 évente cserére :S Meglátjuk majd mit mond a gyömrői kipufogós srác, ha eljutok oda is egyszer végre.
Az utángyártott csuklóra én sem ugrottam mert én is azt gondolom, hogy nem lesz tartós megoldás. Tegnap beugrottam a gyömrői kipufogóshoz. Azt mondta, hogy ragasszam be a tűzkarikát. Ha a csövek hervadtak lennének biztos a flexicsövet rakatnám be, de így még sajnálom kidobni azt a jó japán anyagot.

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20457 Dátum: 2012.05.04 10:00:56 »
Nálam egyenlőre marad a paszta és szerintem a többi tűzkarikát is kicserélem. Kezd kicsit sportos hangja lenni a gépnek és csak reménykedem, hogy nem a dob belseje dől össze.
Láttam, hogy többször téma volt a rángatás kis fordulaton. Nagyon sokáig szenvedtem vele. Sajnos a benzin minősége is nagyon előhozza ezt a problémát. A 98-as tankolása után szinte megszűnt. Nekem a megoldást kartergáz olajlecsapató beépítése volt. Nagyon tudom ajánlani mindenkinek, mert kis fordulaton érezhetően nyomatékosabb lesz a járgány. Na meg mellé a szívócső tisztítás, a spuri adalék, és a xado.  :)

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #20458 Dátum: 2012.05.04 10:36:16 »
na végül megvettem az avensis lemezfelniket. fel még nem próbáltam mondjuk a kocsira, de csak jó már :) még majd kerékanyákat kell szereznem.
a héten én is gondoltam, veszek elsősegély csomagot, és keresgéltem a kocsiban, nem hagyott-e az előző tulaj valahol eldugva egyet, így fedeztem fel, hogy milyen jó kis fiókok vannak az első ülések alatt :D minden nap valami új kis meglepetés. de ahogy nézem, abba nem fér el a dobozos elsősegélycsomag, nem elég mély. ilyen puha táskás fajtát kéne szerezni.
más: vettem egy ilyen "teszkós" hőmérőt. nem azért, mert ez a legolcsóbb :lol: (és legrondább is sajnos), hanem mert ennek ilyen háromszög keresztmetszete van, és gondoltam ez majd tök jól be fog passzolni a középkonzol teteje meg a műszerfal tetőidom közti résbe, ami szintén ilyen ék alakú "árok". ez így passzol is, egy kis kétoldalú ragasztóval szépen be lehet oda tenni, tök jó. úgyhogy majd be is fogom egyszer építeni. a kérdés, hogy hová érdemes kivezetni a külső érzékelőjét? szokták tükörbe, első lökhárító belső felére, meg ilyesmi. nekem mindegy, hol van, inkább az lenne fontos, hogy a lehető legegyszerűbb legyen odavezetni a kábelt, ne nagyon kelljen szétbontani a kocsit. szóval ezt szem előtt tartva, ti hová tennétek, ami a legkevesebb bontással jár?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20459 Dátum: 2012.05.04 10:41:27 »
oriza!

Milyen stilusban vezetsz, ill. milyen távokat mész?
Fogyasztásod hogy alakul?

Lassan elfogy a fél literes spuri, még talán 1 dl van. Most azt próbálom éppen, hogy hanyagolom egy két tankolásnál a spurit, mennyire jön ki igy a fogyasztásom. Mindent ugyanúgy csinálok, csak nélküle.

Egy részeredmény, (igaz maradt még a tank aljában pár liter spuris anyag), tiszta benyával 15l / 250km+
Kiváncsi vagyok...