Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6802733 alkalommal)

0 Felhasználó és 23 vendég van a témában

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #20175 Dátum: 2012.04.10 11:13:28 »
szombaton mentem szülőkhöz húsvétozni, szállok be a gépsárkányba, mit látok? jobb oldali tükör előre becsukva. :cry: belvárosi káoszban előfordul, hogy leviszik az ember tükrét véletlenül... nade a járda felőli oldalon?! mer' ezek a fránya gyalogosok, száguldoznak mint az állat, ész nélkül, aztán megvan a baj! [rohog]
de komolyan, hogy a francba bírták azt ott megtörni?! visszacsuktam, látszólag nem lett baja, tükör se tört el, motor is megy benne jól. de aztán csak tegnap vettem észre bentről, hogy sajnos a külső burkolat az elrepedt alul... :cry: csak burkolat nincs valakinek eladó? nemakarok komplett tükröt venni :whistling:

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20176 Dátum: 2012.04.10 16:39:10 »
Motortartó bak:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20177 Dátum: 2012.04.10 16:40:31 »
És a másik:


A hátsó főtengely szimerringgel együtt volt 63000. Mert az eladónak Carinája volt 9 évig. :D

[a csatolmányt egy admin törölte]
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20178 Dátum: 2012.04.10 17:42:15 »
A PCV szelepem körül dzsuvás szokott lenni a szelepfedél.
Tudja valaki, hogy van a szelep és a tömítése berögzítve a fedélbe?
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20179 Dátum: 2012.04.10 17:52:16 »
hű!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20180 Dátum: 2012.04.10 18:01:22 »
hű!

Turbósítsunk? Hol találtad?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20181 Dátum: 2012.04.10 20:00:33 »
A PCV szelepem körül dzsuvás szokott lenni a szelepfedél.
Tudja valaki, hogy van a szelep és a tömítése berögzítve a fedélbe?

A szelepet simán kihúzod,  a tömitést meg kiemeled valamivel.
Kicsit nekem is izzad, de max pasztát kap.

Bak: nem semmi összegeket áldozol a gépre, becsülendö!!

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #20182 Dátum: 2012.04.10 20:00:55 »
Turbósítsunk? Hol találtad?
Azt írtam a gugliba, hogy 4A-FE tuning. Aztán a képek között volt lentebb valahol.
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20183 Dátum: 2012.04.10 20:05:07 »
Na megvan az új rekordom:
vegyes fogyasztás, de többsége 15-35 km. Félig hosszútáv' félig városi jellegü.

18.5 l - 346 km (5.3 / 100)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20184 Dátum: 2012.04.10 20:12:00 »
Azt írtam a gugliba, hogy 4A-FE tuning. Aztán a képek között volt lentebb valahol.

Gondoltam én is turbora, de letettem róla, mert egyrészt nem gyári, és át kellene hozzá épiteni sokmindent.
Nem kellene örült nagy nyomás, 0.5 bar körül elég lenne. (Lexus is 200 kompresszoros változata a simához képest 47LE- vel több, mindössze 0.3 baros töltönyomással!)
Viszont akkor a turbo és leölmö átvariálása mellett illik valami erösebb csapágyakat, dugókat, hajtórudakat, (fötengelyt) betenni használati módtól függöen.
Nem beszélve a vezérlés elektronikai módositásairól!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20185 Dátum: 2012.04.10 20:24:23 »
Üdv!

Köszönöm a műhelyes tippeket! Rájuk nézek, ha aktuális lesz. Öcsém most síkoltatja a Nexia hengerfejét valószínűleg, majd felhasználom azokat a tapasztalatokat is  :yes: Bár először élvonalzó+hézagmérő, ha nincs nagy eltérés, nem piszkáltatom. Okosan kell levenni, meg okosan visszatenni, az is sokat számít szerintem.
Arra tippelek, hogy a hengerfejtömítésnél is benyomhatja az olajat a hengerbe. Nexiáét most néztem, a 2-es és a 3-as henger között megy fel az olaj a hengerfejbe. Lehet, hogy itt is így van? Akkor derül ki, ha lent lesz. Erősen gondolkozok, hogy akkor nem biztos, hogy gyűrűzök, de lehet, hogy mégis, na majd még alszunk erre  :)

Peti:
Úgy van, ahogy kamikaze mondotta: simán kijön a szelep, a tömítés meg valószínűleg rideg már, és törik, de az is kihúzható. Elég érdekesen tudtam kivenni, 2 csavarhúzóval meg egy fogóval. Utólag gondolkodva jó lett volna egy telefonfogó, mert majdnem beesett a belső része, úgy széttörött. A pasztázás szerintem nem menne, mert a szelepfedélhez ilyen állapotú guminál már nehéz jól berakni. Meg nem is drága, pár oldallal ezelőtt írtam is, azt hiszem, 1500-2000 max. az ára, és ugyanaz a felirat volt rajta a régin is, mint az újon  :yes: Most hála Istennek nem jön ott az olaj, pedig van kartergázom jócskán  :cry:
A bakok nagyon döfik, mondjuk az áruk is elég magas  :hmmmm:
Na de megtaláltam az árat: PCV hsz
Meg ez: PCV hsz képekkel

kamikaze:
Gratula a fogyasztáshoz  :clap: Mekkora guminyomással jársz? Akkor most már hihető az 5,23 egy úton igaz?  :flowers:
Most 360 körül járok, és még fele fölött van a mutató, pár napja tettem fel a nyárigumikat. Bár általában rövidebb utakon járunk, egyszer-kétszer 2x40km, három személy, felpakolva. Kíváncsi leszek, ha 7 körül lesz, már nem szólok semmit. Csak a gyűrűcsere sikerüljön, és ne tegyen be...
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.10 20:37:46 írta vd1234 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20186 Dátum: 2012.04.10 20:31:50 »
Gondoltam én is turbora, de letettem róla, mert egyrészt nem gyári, és át kellene hozzá épiteni sokmindent.
Nem kellene örült nagy nyomás, 0.5 bar körül elég lenne. (Lexus is 200 kompresszoros változata a simához képest 47LE- vel több, mindössze 0.3 baros töltönyomással!)
Viszont akkor a turbo és leölmö átvariálása mellett illik valami erösebb csapágyakat, dugókat, hajtórudakat, (fötengelyt) betenni használati módtól függöen.
Nem beszélve a vezérlés elektronikai módositásairól!

Mint az oroszok, bele kell tenni a Celica turbo-s mocit komplett, meg a 4wd-s hajtásláncot, a biciklis meg meneküljön:
     
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20187 Dátum: 2012.04.10 20:40:15 »
3s-gte-hez képest elég érdekesen reagál a motor, nem?  :?:
Szerintem már a belét is kitaposta ennek a kocsinak (4wd)  :surrender:
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.10 20:41:54 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20188 Dátum: 2012.04.10 20:49:37 »
Üdv!

Köszönöm a műhelyes tippeket! Rájuk nézek, ha aktuális lesz. Öcsém most síkoltatja a Nexia hengerfejét valószínűleg, majd felhasználom azokat a tapasztalatokat is  :yes: Bár először élvonalzó+hézagmérő, ha nincs nagy eltérés, nem piszkáltatom. Okosan kell levenni, meg okosan visszatenni, az is sokat számít szerintem.
Arra tippelek, hogy a hengerfejtömítésnél is benyomhatja az olajat a hengerbe. Nexiáét most néztem, a 2-es és a 3-as henger között megy fel az olaj a hengerfejbe. Lehet, hogy itt is így van? Akkor derül ki, ha lent lesz. Erősen gondolkozok, hogy akkor nem biztos, hogy gyűrűzök, de lehet, hogy mégis, na majd még alszunk erre  :)

Peti:
Úgy van, ahogy kamikaze mondotta: simán kijön a szelep, a tömítés meg valószínűleg rideg már, és törik, de az is kihúzható. Elég érdekesen tudtam kivenni, 2 csavarhúzóval meg egy fogóval. Utólag gondolkodva jó lett volna egy telefonfogó, mert majdnem beesett a belső része, úgy széttörött. A pasztázás szerintem nem menne, mert a szelepfedélhez ilyen állapotú guminál már nehéz jól berakni. Meg nem is drága, pár oldallal ezelőtt írtam is, azt hiszem, 1500-2000 max. az ára, és ugyanaz a felirat volt rajta a régin is, mint az újon  :yes: Most hála Istennek nem jön ott az olaj, pedig van kartergázom jócskán  :cry:
A bakok nagyon döfik, mondjuk az áruk is elég magas  :hmmmm:
Na de megtaláltam az árat: PCV hsz
Meg ez: PCV hsz képekkel

kamikaze:
Gratula a fogyasztáshoz  :clap: Mekkora guminyomással jársz? Akkor most már hihető az 5,23 egy úton igaz?  :flowers:
Most 360 körül járok, és még fele fölött van a mutató, pár napja tettem fel a nyárigumikat. Bár általában rövidebb utakon járunk, egyszer-kétszer 2x40km, három személy, felpakolva. Kíváncsi leszek, ha 7 körül lesz, már nem szólok semmit. Csak a gyűrűcsere sikerüljön, és ne tegyen be...

üdv
2.6 baron járok, sürün ellenörizve, nem tudom többet elbirna-e rendellenes kopás nélkül...?
Én elhiszem neked az 5.23- mat, arra volnék kiváncsi, hogy szintiszta hosszutávon mennyire tudnám levinni?!

Az olaj ott megy fel ahol irod!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20189 Dátum: 2012.04.10 21:00:27 »
üdv
2.6 baron járok, sürün ellenörizve, nem tudom többet elbirna-e rendellenes kopás nélkül...?
Én elhiszem neked az 5.23- mat, arra volnék kiváncsi, hogy szintiszta hosszutávon mennyire tudnám levinni?!

Az olaj ott megy fel ahol irod!
Én 2,5-ön elvileg, bár volt 2,6 is már. 5-ben, 70-80-nal simán 5 alá menne szerintem.
Ha kiderül, hogy ott megy el, szerinted kockáztassam a gyűrűzést?