Ledaralt regi szovet ami ujra van hasznositva, ez van raragasztva egy fekete anyagra ami ossze van preselve.
Nem nasa cucc ez, dynaudionak van zajszigeteloje ontapados hoallo ezust.
Egyeduli szerepe a hang csilapitas es a motorhot tartja bent, ezaltal hamarabb felfut.
Annyira tetszik, hogy igazi magyarkent viselkedunk, szethuzunk, biralunk, a vitaink nem epito jelleguek...
A "túlárazott vélemény" egyszerű szófordulat, nem bírálatnak szántam.
Nem széthúzás, ha megemlítem, hogy a feladatának ellátása mellett ez a burkolat tervezetten fontos tulajdonságokkal bír, gyárilag.
Víz-, olaj, és egy bizonyos fokig hőálló, égés lassított anyag, ezek mértéke az autóiparban előírt szabvány.
A vízállóság azért szükséges, hogy bármely oknál fogva átnedvesedve ne változzon jelentősen a hővezetési értéke, vagy fagypontot is érintő hőmérsékleti változásnál ne fagyjon szét az anyag.
Az olajállósága azért fontos, hogy ne tartsa magában az esetlegesen a motortérből rá kerülő olajat, tűzveszély esetén ne viselkedjen "gyújtósként".
Hőállósága azért fontos, mert a hő, mint mindannyian tudjuk, mennyiség is, így felhalmozódni képes az anyagban. Egy motor üzemszerű hője természetesen semmilyen kárt nem tesz benne, de egy alkalmi, rövid lefolyású motortéri tűz esetén nem szabad meggyulladnia.
A motorháztetőre inkább az eredeti, vagy annak megfelelő, általános, után gyártott patentekkel érdemes feltenni, ragasztani a nagyon eltérő felületi hőtágulás (fém/szigetelés) nem szerencsés.
Lehet pótolni a szigetelést úgy is, hogy csak az ellátandó feladatokat, a hő- és zaj csillapítást vesszük figyelembe, de lehet, hogy van, aki a sorolt szempontokat mérlegeli, és ennek megfelelően választ használt eredetit, vagy akár ahhoz nagyon hasonló biztonsági tulajdonságú anyagot.
Személyes tapasztalatom pedig:
Úgy 9 éve Corolla e10-es, 1,6 literes benzines autóm motorház szigetelését nyest rágta meg, és a szentendrei bontóban csak a két literes dízelét kaptam helyébe. Annak jobb volt a szigetelése, télen kicsivel gyorsabban lett meleg a motor. Nyáron jobban érezhető volt a hőtartása, a városi, lassúbb forgalomban meg sem állt a (gyárilag dupla) hűtő ventilátor. Két év múlva érkezett a bontóba a benzinesé, mivel addig a másodikat is rágcsa érte, bele került a bontott eredeti, visszaállt az eredeti működés.
Valóban nem Nasa ez, pusztán autóipar, és gondolkodás.
A mindenkori hozzászólásokat az olvasó megítéli, ahogy ő gondolja, magam a megoldás irányába írtam az első, illetve második hozzászólásomat is.