Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1145125 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Beszélgessünk
« Válasz #2610 Dátum: 2008.03.06 08:53:00 »
nem rosszak der árban nem épp egy kat.
a camry sem rossz
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2611 Dátum: 2008.03.07 11:30:14 »
Idézetet írta: "schillerasz"
Megint kezdek kisértésbe esni :nagymosoly: : nem éppen 1,6osak
http://www.hasznaltauto.hu/1806400_toyota_camry_1993

http://www.hasznaltauto.hu/1897302_mazda_xedos9_2001 :hmm:


A Xedos nem európai kivitel (kanadainak tippelném), ez azért adott esetben nehezítené bizonyos alkatrészek beszerzését. Amúgy persze szép, és korához képest nem drága.

A Camry... hmmm, látott már szebb napokat is alighanem... De azért nagyjából egyben van... Megnézzem neked?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #2612 Dátum: 2008.03.07 11:39:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "schillerasz"
Megint kezdek kisértésbe esni :nagymosoly: : nem éppen 1,6osak
http://www.hasznaltauto.hu/1806400_toyota_camry_1993

http://www.hasznaltauto.hu/1897302_mazda_xedos9_2001 :hmm:


A Xedos nem európai kivitel (kanadainak tippelném), ez azért adott esetben nehezítené bizonyos alkatrészek beszerzését. Amúgy persze szép, és korához képest nem drága.

A Camry... hmmm, látott már szebb napokat is alighanem... De azért nagyjából egyben van... Megnézzem neked?

Köszi, ne, ez csak vágy marad, a V6 szépen szólhat, de 2l-ig merem csak bevállalni, nagyon szállnak el az üzianyagárak :? LB ave, vagy 626 lesz szerintem
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2613 Dátum: 2008.03.07 15:23:33 »
Idézetet írta: "schillerasz"
Köszi, ne, ez csak vágy marad, a V6 szépen szólhat, de 2l-ig merem csak bevállalni, nagyon szállnak el az üzianyagárak :? LB ave, vagy 626 lesz szerintem


Mondjuk egy ilyen 3.0 Camry, kézi váltóval, meglepõen keveset eszik ám :wink: ... Átlagban 10 liter körül simán el lehet mozgatni, mert baromira nem kell neki a fordulat ahhoz, hogy menjen. Eljárhatsz konstans 2000 alatt akár (városban persze), és nem leszel lomha. A nyári talin vezettem egy ilyet - döbbenetes volt. 50, ötödik, valami 1000-es fordulat - odalépsz neki, és hangtalanul megindul, de nem kicsit :o ... Állat!

---------------------

Na jó, nem fájdítom a szívedet :kacsint: ...

---------------------

626? Az sem rossz ötlet! Az utolsó (ha jól tudom '02-ig gyártott) 626-os kiváló, agyonverhetetlen autó, rendkívül megbízható. Gyakorlatilag Toyotával egy nívó, az Avensis I csak minimálisan jobb. És az árai eléggé alacsonyak. És van belõle ötajtós. Mindenképpen jó választás.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2614 Dátum: 2008.03.07 15:30:25 »
Fogyasztási adatok. Tegnap ismét teletankoltam, úgyhogy volt lehetõségem pontos számítást végezni.

A legutóbbi, 994 km-es szakaszra 7.49 literes átlag jött ki. Ebben benne van a pár napja leírt vontatásos kaland, plusz egy Fonyód-Keszthely retúr törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Kaposvár retúr ugyancsak törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Pécs 100-110 körül, és cirka 70-80 km városi forgalom.

Aztán tegnap volt egy Pécs-BP-Gödöllõ-Pécs túrám. Odafelé meglehetõsen sietõsre vettem a figurát, a 6-oson mentem (inkluzíve M6-os), majdnem 100-as átlagot produkáltam, 2 óra 10 perc alatt voltam a Lágymányosinál. Ezután elég hosszas kóricálás következett BP-en, majd ki Gödöllõre a 3-ason a legsûrûbb délutáni forgalomban (fél 5-kor indultam az Örsrõl). Hazafelé már nyugisabb volt, az M3-ason és az M6-oson 120 körül mentem, utána a 6-oson 100 körül. Így sikerült  7.3 literes átlagfogyasztást produkálni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #2615 Dátum: 2008.03.07 23:20:37 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Fogyasztási adatok. Tegnap ismét teletankoltam, úgyhogy volt lehetõségem pontos számítást végezni.

A legutóbbi, 994 km-es szakaszra 7.49 literes átlag jött ki. Ebben benne van a pár napja leírt vontatásos kaland, plusz egy Fonyód-Keszthely retúr törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Kaposvár retúr ugyancsak törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Pécs 100-110 körül, és cirka 70-80 km városi forgalom.

Aztán tegnap volt egy Pécs-BP-Gödöllõ-Pécs túrám. Odafelé meglehetõsen sietõsre vettem a figurát, a 6-oson mentem (inkluzíve M6-os), majdnem 100-as átlagot produkáltam, 2 óra 10 perc alatt voltam a Lágymányosinál. Ezután elég hosszas kóricálás következett BP-en, majd ki Gödöllõre a 3-ason a legsûrûbb délutáni forgalomban (fél 5-kor indultam az Örsrõl). Hazafelé már nyugisabb volt, az M3-ason és az M6-oson 120 körül mentem, utána a 6-oson 100 körül. Így sikerült  7.3 literes átlagfogyasztást produkálni.

Nem rossz, a hosszabb utakon nekem is volt már 4 személy + csomival 7,5l, mostanában inkább 10l, de ma is kb 15:55 kor indultam a kórházból 16:25-re Aszódon voltam, el is fáradtam.
Ha holnap nyugisabb nap lesz kiszedem a lengõkarokat a bontottból, meg kicserélem a toronycsapágyat, ha tudok szerezni rugóösszenyomót (2-õt)
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Beszélgessünk
« Válasz #2616 Dátum: 2008.03.08 07:19:14 »
Idézetet írta: "schillerasz"
Idézetet írta: "Palaczk"
Fogyasztási adatok. Tegnap ismét teletankoltam, úgyhogy volt lehetõségem pontos számítást végezni.

A legutóbbi, 994 km-es szakaszra 7.49 literes átlag jött ki. Ebben benne van a pár napja leírt vontatásos kaland, plusz egy Fonyód-Keszthely retúr törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Kaposvár retúr ugyancsak törvénytisztelõ tempóban, egy Fonyód-Pécs 100-110 körül, és cirka 70-80 km városi forgalom.

Aztán tegnap volt egy Pécs-BP-Gödöllõ-Pécs túrám. Odafelé meglehetõsen sietõsre vettem a figurát, a 6-oson mentem (inkluzíve M6-os), majdnem 100-as átlagot produkáltam, 2 óra 10 perc alatt voltam a Lágymányosinál. Ezután elég hosszas kóricálás következett BP-en, majd ki Gödöllõre a 3-ason a legsûrûbb délutáni forgalomban (fél 5-kor indultam az Örsrõl). Hazafelé már nyugisabb volt, az M3-ason és az M6-oson 120 körül mentem, utána a 6-oson 100 körül. Így sikerült  7.3 literes átlagfogyasztást produkálni.

Nem rossz, a hosszabb utakon nekem is volt már 4 személy + csomival 7,5l, mostanában inkább 10l, de ma is kb 15:55 kor indultam a kórházból 16:25-re Aszódon voltam, el is fáradtam.
Ha holnap nyugisabb nap lesz kiszedem a lengõkarokat a bontottból, meg kicserélem a toronycsapágyat, ha tudok szerezni rugóösszenyomót (2-õt)

Én legutóbb egy 92-es corollában cseréltem hátsó lengéscsillapító porvédõt. Rugóösszenyomó nélkül remekül meg lehetett csinálni. Nincs akkora rugóútja egy japán autónak, mint mondjuk egy franciának. Bár anno a dacia-n rendszeresen letört a teleszkóp rögzítõ  alsó menetes rész és anyával eggyütt elmaradt. Az annyiból volt veszélyesebb, mert az hátsó hídat a teleszkóp tartja függõlegesen. Ergo lehet olyan szitu füleg teló nélkül, hogy kifordul a rugó.
Na lényeg, hogy ahhoz a mutatványhoz sem kellett.
Igaz ez mindkettõ hátsó futómû volt, megérheti elgondolkozni rajta, hogy csak simán a kocsit használva összenyomónak nem abszolválható-e a mûvelet.
Ja a kersztstabilizátor összekötõjét valszeg ki kell kötni (egyik csapját), hogy a másik oldal ne dolgozzon az ellen, hogy te le akarod engedni a hibásat.
Egyébként biztos, hogy toronycsapágy cserés a gép. Carinánál, corollánál nagyon nem jellemzõ!!! Valszeg, mert kicsit másabb, mint pl a skoda favorit, v. opel F-G-ig!Ezek tanítanivalóan gyenge konstrukciók. Én kirúgtam volna, aki ilyet tett alájuk. No, de az nekünk, ugye.....

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #2617 Dátum: 2008.03.08 11:38:15 »
Idézetet írta: "b.c."

Én legutóbb egy 92-es corollában cseréltem hátsó lengéscsillapító porvédõt. Rugóösszenyomó nélkül remekül meg lehetett csinálni. Nincs akkora rugóútja egy japán autónak, mint mondjuk egy franciának. Bár anno a dacia-n rendszeresen letört a teleszkóp rögzítõ  alsó menetes rész és anyával eggyütt elmaradt. Az annyiból volt veszélyesebb, mert az hátsó hídat a teleszkóp tartja függõlegesen. Ergo lehet olyan szitu füleg teló nélkül, hogy kifordul a rugó.
Na lényeg, hogy ahhoz a mutatványhoz sem kellett.
Igaz ez mindkettõ hátsó futómû volt, megérheti elgondolkozni rajta, hogy csak simán a kocsit használva összenyomónak nem abszolválható-e a mûvelet.
Ja a kersztstabilizátor összekötõjét valszeg ki kell kötni (egyik csapját), hogy a másik oldal ne dolgozzon az ellen, hogy te le akarod engedni a hibásat.
Egyébként biztos, hogy toronycsapágy cserés a gép. Carinánál, corollánál nagyon nem jellemzõ!!! Valszeg, mert kicsit másabb, mint pl a skoda favorit, v. opel F-G-ig!Ezek tanítanivalóan gyenge konstrukciók. Én kirúgtam volna, aki ilyet tett alájuk. No, de az nekünk, ugye.....

Igen, csak ez elsõ teló, a toronycsapágyról meg letörtem egy csavart, azért cserés, meg kopog, télen nyikorgott is.
a bontotté jobbnak tûnik, nem Pesten ment :kacsint:
Az egész elsõ futómûvet rendbe akarom tenni, mert kopog nyiszeg, de nagy baj nincs, mert nemrég átment a vizsgán :mrgreen:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Beszélgessünk
« Válasz #2618 Dátum: 2008.03.08 14:34:56 »
Idézet
Én legutóbb egy 92-es corollában cseréltem hátsó lengéscsillapító porvédõt. Rugóösszenyomó nélkül remekül meg lehetett csinálni. Nincs akkora rugóútja egy japán autónak, mint mondjuk egy franciának.


Ez nem feltétlenül van igy minden esetben!
Például a Mazdánkon cseréltem hátsó lengéscsillapítót rugóösszenyómó nélkül (ugyanúgy gólyalábas mint az elsõ), haveromnak segítettem elsõ rugókat cserélni Citroenen szintén rugóösszenyomó nélkül. De ugyanakkor pl. egy Yarisnál elsõ rugóhoz mindenképpen kell rugóösszehúzó, mert ha anélkül lazítod le a lengéscsillapító tetején a csavart, akkor az leginkább csúzlinak jó  :nagymosoly:

Szóval a lényeg, hogy meg kell sasolni az autót felemelve mennyire feszül a rugó a helyén, mert van esély rá hogy nem kell rugóösszehúzó (de elsõnél szerintem kelleni fog).
Xanyi

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Beszélgessünk
« Válasz #2619 Dátum: 2008.03.08 18:20:30 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézet
Én legutóbb egy 92-es corollában cseréltem hátsó lengéscsillapító porvédõt. Rugóösszenyomó nélkül remekül meg lehetett csinálni. Nincs akkora rugóútja egy japán autónak, mint mondjuk egy franciának.


Ez nem feltétlenül van igy minden esetben!
Például a Mazdánkon cseréltem hátsó lengéscsillapítót rugóösszenyómó nélkül (ugyanúgy gólyalábas mint az elsõ), haveromnak segítettem elsõ rugókat cserélni Citroenen szintén rugóösszenyomó nélkül. De ugyanakkor pl. egy Yarisnál elsõ rugóhoz mindenképpen kell rugóösszehúzó, mert ha anélkül lazítod le a lengéscsillapító tetején a csavart, akkor az leginkább csúzlinak jó  :nagymosoly:

Szóval a lényeg, hogy meg kell sasolni az autót felemelve mennyire feszül a rugó a helyén, mert van esély rá hogy nem kell rugóösszehúzó (de elsõnél szerintem kelleni fog).

Ja, de én is ezt mondtam.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Beszélgessünk
« Válasz #2620 Dátum: 2008.03.08 19:38:37 »
Akkor sorry, csak én értettem félre. Nekem az jött le, hogy a japánokhoz nem kell rugóösszehúzó  :kacsint:
Xanyi

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Beszélgessünk
« Válasz #2621 Dátum: 2008.03.08 19:42:37 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Akkor sorry, csak én értettem félre. Nekem az jött le, hogy a japánokhoz nem kell rugóösszehúzó  :kacsint:

nem, nem, pont ahogy írtad is érdemes megnézni, mert elõfordulhat, hogy megoldható anélkül.
Elsõnél izgalmasabb, az tény.

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #2622 Dátum: 2008.03.08 19:54:34 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Xanyi"
Akkor sorry, csak én értettem félre. Nekem az jött le, hogy a japánokhoz nem kell rugóösszehúzó  :kacsint:

nem, nem, pont ahogy írtad is érdemes megnézni, mert elõfordulhat, hogy megoldható anélkül.
Elsõnél izgalmasabb, az tény.

Hát nem tom, ismerõsöm azt mondta kb 400kg-al vannak elõfeszítve átlag az elsõ rögók :hmm: ehhez képest ezt a gólyalábban nézve kézzel összébb tudom nyomni, nem baj, fõbb a biztonság, kérek kölcsön összenyomót :kacsint:
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2623 Dátum: 2008.03.08 21:22:32 »
Kedden BP-re menet lépte át a km-számláló ezt a szép kerek értéket :) :

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
hmm
« Válasz #2624 Dátum: 2008.03.09 11:04:34 »
Végre elkészült a Camrym, nagy küzdelmek után végül is cseréltük bontottra( sajnos a szimering csere nem jött össze) :szomoru:
 Kaptam a munkahelyemtõl egy partnert, amig nincs autóm, ezt használtam majdnem 2 hónapig.
Pénteken voltam veszprémben, komolyan féltem annyira ment a peugeothoz képest.
Csak a  fogyasztás nagyobb, mint a peugeot, viszont ez sokkal kényelmesebb. :nagymosoly: