Az 535i a fészlift után is a kínálat része maradt, de nem sok használt példányt találni belőle a német oldalakon sem - gondolom aki már V8-as benzinesre vágyott, az beruházott az 540-esre (286 paci), vagy az M5-ösre.
Keresztapámnak egy 98-as 523i-je van, elég sokat vezettem én is, illetve ültem benne full kényelemben az anyósülésen, illetve hátul szorongva is a kicsike lábtér miatt.
Full jó autó, igaz ez éppen egy eléggé fapados kivitelnek mondható (6 lufi, tempomat+multikormány, Cd-s rádió és első ülésfűtés - ennyi az érdemleges extra benne), és 12M felett volt az ára, amit az akkori tulaj újonnan kifizetett érte.
Hiába a gondos karbantartás, azért már előjön rajta ez-az. A motor hangja viszont valóban egy teljesen más világ, öröm pörgetni és hallgatni azt a muzsikát.
A beltere kicsit komor a kék plüssel és hasonló színű műanyag berakásokkal, de ez gondolom az akkori tulaj ízlése volt (vagy csak nem tellett világos kárpitra és fabetétre már neki
), és személy szerint hiányolom belőle azt a jó kis Steptronic váltót.
Manapság sem nehéz egy középkategóriás autó árát rákölteni további extrákra, és ez nem volt másképpen 15 évvel ezelőtt sem. Egy ilyen autóba már dukál az elektromos ülés és kormányoszlop (szerintem
), ha kinyitod a vezetőoldali ajtót azt lássák, hogy komoly extrák vannak ebben a komoly autóban - egy akkori Lexus GS-ben ezek már természetesen alapáras felszereltségek voltak.