A liftback mit jelent? Köszönöm a tanácsokat, már csak egy úri ember kellene, aki eljön velük honoráriumért cserébe. Én és a barátnőm kukák vagyunk az autókhoz.
"Amúgy jó, de azért 110LE-től ne várj csodákat 4 személlyel csomagokkal." Azért azt vegyük figyelembe, hogy Wagon R+ 1.3-ról váltanánk. Az 110 km/h felett már küzdött rendesen alap esetben is. Megjárta Horvátországot oda-vissza 3 emberrel (csomagtartó fullon, hátsó bal ülés fullon megrakva) és kisebb emelkedőn 80 km/h-val küzdött, 130 km felett autópályán már erősen bőgött a motor és remegett a kaszni. Nagyobb szélben indultunk és rendesen lökdöste, folyamatosan ellent kellett kormányozni a formájából adódóan. Ezt a szintet kellene túlszárnyalnia a jövőbeli autónknak.
Úgy érzem Avensis megugorja a Suzuki szépségét, csomagtartó nagyságát, kényelmi mivoltát és a sebességét is.
Azt, hogy a csomagtér egy jó nagy ajtón át érhető el, ami szélvédővel együtt nyílik, nemcsak egy kis lyukon át pakolható, ez nagy előny. Ezért más a formája is hátul.
A Suzukihoz képest sokkal erősebb, de gondolom akkor nem a 93 LE-s WagonR volt.
Nekem a Carina sima 4A-FE-vel már kicsit hangosabb valós 130-nál, de nem erőlködik, az biztos. Fordulat kell neki, 4000-en már jól érzi magát, és itt már odaér, lejjebb kissé lomha. Mondjuk fordulaton kezd el fogyasztani is, télen pályán sikerült 8 fölé vinni. Papásan főúton volt már 5,23 is. És nem szegénykeverékes ugye ez még.
De egész más kategória, mint az általam eddig vezetett Wartburg, Skoda, Samara, Ignis, Maruti... kényelmes, viszonylag erős, takarékos is, tágas.
De ma már legalább 1.8-at, vagy 2.0-t keresnék.
Az viszont óriási előnye a 4A-FE-nek, hogy szíjszakadáskor nem törik a motor, ez nem általános 16 szelepes motoroknál, ezért nagyon szeretem.