Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2307281 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #7515 Dátum: 2012.11.05 20:37:54 »
Szia!
Próbálni kellene, hogy érezzem, de váltónak tűnik... :hmmmm:
Mikori évjárat a kocsid?
Rudazattal nem szokott gond lenni Corollán, kuplungnál meg szerintem nem csak ekkor akadna...
Szia!

2002 novemberi,óra szerint 93ezer km-el(mondjuk ez utóbbi lehet 3szor ennyi is,nem tudom).
Amikor áll az autó(kinyomott kuplungnál) akkor is alig bírom visszarakni 4.-ből 3.-ba.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7516 Dátum: 2012.11.06 08:37:47 »
Következő dolgot észleltem Corollám (E12 1.4 VVTi)-nál:
3.-ba való visszaváltáskor 10ből legalább 5ször nem engedi visszatenni (lehet nagyobb erővel sikerülne,de nem igazán merek ennél durvábban hozzányúlni)
felfelé váltáskor semmi baj,általában 4.ből 3.ba visszakapcsolásnál jelentkezik ez
tapasztalt már vki hasonlót?vagy vmi javaslat?
Váltóolajcsere, aztán szinkron. Ez tipikus tünete a szinkrongyűrű kopásának, mindig a 3-as adja fel először.
Ugye a gumiszőnyeg nem akadályoz abban, hogy teljesen le tudd nyomni a kuplungot?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #7517 Dátum: 2012.11.06 09:14:49 »
Váltóolajcsere, aztán szinkron. Ez tipikus tünete a szinkrongyűrű kopásának, mindig a 3-as adja fel először.
Ugye a gumiszőnyeg nem akadályoz abban, hogy teljesen le tudd nyomni a kuplungot?
Nem,nem akadályoz,akkor más esetben is probléma lenne.
Vki tudna mutatni egy jó és érthető leírást a váltó leírásáról?szeretném kicsit megérteni,elég láma vagyok ehhez.

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #7518 Dátum: 2012.11.06 10:03:21 »
3.-ba való visszaváltáskor 10ből legalább 5ször nem engedi visszatenni (lehet nagyobb erővel sikerülne,de nem igazán merek ennél durvábban hozzányúlni)
felfelé váltáskor semmi baj,általában 4.ből 3.ba visszakapcsolásnál jelentkezik ez
tapasztalt már vki hasonlót?vagy vmi javaslat?
Nekem kuplungcsere segített, ilyen gondom (is) volt. De nekem csak menet közben. Álló helyzetben jó volt.  :hmmmm:
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7519 Dátum: 2012.11.06 10:32:29 »
Álló helyzetben nekem is, és a kuplung hibátlan volt. Egy jó szerelő elég jó érzékkel meg tudja állapítani a problémát. Nekem ugyanez volt, amit ír, hogy 3-asba visszaváltáskor alig tudtam betenni, volt, hogy nem is. Egy idő után már kifejezetten balesetveszélyes volt.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #7520 Dátum: 2012.11.06 12:22:49 »
Álló helyzetben nekem is, és a kuplung hibátlan volt. Egy jó szerelő elég jó érzékkel meg tudja állapítani a problémát. Nekem ugyanez volt, amit ír, hogy 3-asba visszaváltáskor alig tudtam betenni, volt, hogy nem is. Egy idő után már kifejezetten balesetveszélyes volt.
És mi lett a vége?Mit cseréltek?Mindez mennyi km-nél jelentkezett?Mennyibe került a javítás?

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7521 Dátum: 2012.11.06 12:25:49 »
123 ezer km-nél (de ez már a Lengyelországban gyártott váltó, amivel több gond volt), váltócsapágy és 3-as szinkron csere márkaszervízben 270 ezer. Ezt nyilván jelentősen olcsóbban is lehet úszni. Ebből kb 80 ezer volt a csapágy, a többi a szinkron.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #7522 Dátum: 2012.11.06 15:18:37 »
123 ezer km-nél (de ez már a Lengyelországban gyártott váltó, amivel több gond volt), váltócsapágy és 3-as szinkron csere márkaszervízben 270 ezer. Ezt nyilván jelentősen olcsóbban is lehet úszni. Ebből kb 80 ezer volt a csapágy, a többi a szinkron.
123ezer? Pfff,ennyit bír?Nem sok!
mióta gyártották lengyelországban?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #7523 Dátum: 2012.11.06 15:27:54 »
123 ezer km-nél (de ez már a Lengyelországban gyártott váltó, amivel több gond volt), váltócsapágy és 3-as szinkron csere márkaszervízben 270 ezer. Ezt nyilván jelentősen olcsóbban is lehet úszni. Ebből kb 80 ezer volt a csapágy, a többi a szinkron.
Te hol csináltattad? Meyerben?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #7524 Dátum: 2012.11.06 18:31:52 »
2006-ban álltak át a c150-es váltó lengyelországi gyártására. Hogy pontosan mikor azt nem tudom.
Mayernél csináltattam, a reálnál csapágycsere nélkül is jóval magasabb árat mondtak...
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #7525 Dátum: 2012.11.06 18:36:08 »
Asszem az én vasamban is c150 van!? De eddig még jólmegy!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Szerviz
« Válasz #7526 Dátum: 2012.11.06 19:02:02 »
Asszem az én vasamban is c150 van!? De eddig még jólmegy!
Milyejénkkel még nincs para, állítólag csak a 2006 utániakkal. Nekem csak olyan érzés van 3-asba kapcsolásnál alalcsony fordulaton, mintha két fémet húznánk egymáson, meg néha négyesből nem két hanem 3 ujjal kell kivenni. De hát belefér a 15 évébe, meg abba hogy néha elrontom a kéz-láb szinkront és néha darálok :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #7527 Dátum: 2012.11.06 23:03:53 »
2006-ban álltak át a c150-es váltó lengyelországi gyártására. Hogy pontosan mikor azt nem tudom.
Mayernél csináltattam, a reálnál csapágycsere nélkül is jóval magasabb árat mondtak...
az én autóm 2003as.

fox888

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 228
Re:Szerviz
« Válasz #7528 Dátum: 2012.11.08 20:02:40 »
Corolla Verso 2.0 D4-D 2004.10.-havi
Valaki megtudja nekem mondani hogy kell-e és ha igen milyen méretű és anyagú tömítés a következő csavarokhoz?
- motorolaj leeresztő
- váltóolaj leeresztő
- váltóolaj betöltő

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Szerviz
« Válasz #7529 Dátum: 2012.11.08 20:49:55 »
üdv fox888!

A legjobb a réz alátét, aminek a méretét én sem tudom fejből.
20-30Ft-os tétel.
12-14 mm szokott lenni