Tudom, hogy rángatást sok minden okozhat. Node egy tisztítás nem árthat, előző tulaj 5 év alatt 40000km-t rakott bele városban, gyerekekkel eljárós téma. (A tulaj a cégünknél dolgozott 4 évvel ezelőttig, nem full idegen...)
SzóvalFuel Line Cleaner-tl Oxycat tisztítót vegyem?
És ha mindkettőt (külön-külön)? Elvileg más-más célra vannak fejlesztve. Az előbbi a tanktól a motortérig hat, az utóbbi elvileg hátrébb (is).
Apám szólt a nyáron, hogy ha kevés a benzin a tankban, kigyullad a hibajelző, illetve nem húz úgy a Corija, mint régen (2001-es 1.4 VVTi, 90e km, 4000 fordulatot még nem látott
, semmiféle tisztító lötty nem volt még a tankban). Szervizben katalizátorcserét javasoltak (no comment....) Mondtam neki, hogy egyszerűen csak felgyűlt a víz a tartályban, s elkormozódott a rendszer. Vettem neki a fentiekből, előbb belement a
Fuel Line Cleaner egy teli tankba, kicsit jobban ment a verda, csekk endzsin nem jött elő a végén, a másik teli tank előtt ment bele az Oxicat. Javasoltam, hogy az elején autópályázzon egyet 4-ben. Működött
De! Habár minden tavasszal használom a fuel line cleanert, és nem alapon kínzom a motort, nincs is panaszom rá,
mégis kormos volt a dugótetőm.
(P.S. A hiányzó 7 deci olajból fél liter az olajleválasztóban volt...
)
Szóval érdemes a gyertyákat kivéve bekukkantani a hengerekbe is.
S ha már pucolás, akkor abba a fojtó-, és a megkerülő szelepet is bevonhatod.