Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681333 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10035 Dátum: 2015.10.31 21:14:25 »
üdv joeavadasz!

Írtam privátot, jah és légy üdvözölve a fórumon!  ;)

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10036 Dátum: 2015.11.05 19:37:17 »
üdv joeavadasz!

Írtam privátot, jah és légy üdvözölve a fórumon!  ;)

Helló Kamikaze!!
Bocs', de nagyon titkos amit joevadasznak írtál, vagy nem direkt a kérdésére válaszoltál? Ha igen, még egyszer bocs'!
Ha tippet adtál, megosztanád, te  mire gondolsz, hátha belefutunk vmi hasonló hibába mi is?!
 Köszi, üdvi!

És tényleg légy üdvözölve  joevadasz!
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.05 19:44:43 írta DS65 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10037 Dátum: 2015.11.07 14:04:30 »
üdv DS65!

Injektor a tippem első körben, nem titok! :)

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10038 Dátum: 2015.11.07 17:21:17 »
üdv DS65!

Injektor a tippem első körben, nem titok! :)

Üdv Kamikaze!
 Köszi!

TomiFilth

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 138
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10039 Dátum: 2015.11.17 09:49:37 »
Na most kezdem nézni, mert nem teljesen értem.
Ha nem jó a katalizátor, akkor nem jön a kipufogócsövön víz, ha meg jó, akkor igen?
Mennyi víz kellene jöjjön, vagy hogy van ez?
Pontosan melyik ez a protec adalék? Esetleg ez?

Sziasztok!

Kicsit off itt, mert alapvetően Avensis autóm van, de itt találtam a problémámhoz hasonló rángatás-megszüntetéses bejegyzéseket...

Elég régi a linkelt bejegyzés, de szeretném kikérni véleményeteket, hogy 2004 év végi 2.0 Avensisbe is rakható ez az adalék? Direct befecskendezés, nagy nyomású szivattyúk...
Nekem is rángatgat időnként és első körben szeretnék egy kis tisztító adalékot használni, hátha tele van lerakódással a rendszer. Csak azt nem tudom, hogy bele merjem-e tenni ezt a nagynyomású rendszer miatt.

Olajfogyásom is van, pontosat még nem tudok, folyamatban a mérése. 3000km alatt talán 1cm a nívópálcán...

Szval rakhatom a benzines kocsimba ezt a tisztítót?  :hmmmm:  :hmmmm:



« Utoljára szerkesztve: 2015.11.17 09:51:20 írta TomiFilth »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10040 Dátum: 2015.11.17 11:22:00 »
Sziasztok!

Kicsit off itt, mert alapvetően Avensis autóm van, de itt találtam a problémámhoz hasonló rángatás-megszüntetéses bejegyzéseket...

Elég régi a linkelt bejegyzés, de szeretném kikérni véleményeteket, hogy 2004 év végi 2.0 Avensisbe is rakható ez az adalék? Direct befecskendezés, nagy nyomású szivattyúk...
Nekem is rángatgat időnként és első körben szeretnék egy kis tisztító adalékot használni, hátha tele van lerakódással a rendszer. Csak azt nem tudom, hogy bele merjem-e tenni ezt a nagynyomású rendszer miatt.

Olajfogyásom is van, pontosat még nem tudok, folyamatban a mérése. 3000km alatt talán 1cm a nívópálcán...

Szval rakhatom a benzines kocsimba ezt a tisztítót?  :hmmmm:  :hmmmm:
Üdv! Bár nincs ilyen specifikájú  ::) autóval tapasztalatom, de turbódízellel (OFF 1.9 JTD) és szívó benyással annál több, ezért bátorkodom reagálni.
1. Nem értem, miért okozhatna problémát bármilyen üzemanyagbefecskendezéses rendszerben egy anyag, amelyik éghető emulzióvá alakítja a benzinben lévő vizet és gyantás lerakódásokat?  :?:
2.Indirekt okoskodás: mivel nagynyomású pumpával működő turbódízelekhez is van adalékuk, feltételezhetően tisztában vannak az eltérő konstrukciók adta lehetségesen változó körülményekkel, s miután nem szerepeltetik kitételként a leírásban a befecskendezés milyenségét, ergo (szerintem):
3. (röviden) Igen.
4. Esetleg kérdezd meg egy Opel szervizben, ahol ezt használják  :excl:

Ez tuti kipucolja a rendszert, de rángatást még sok minden okozhat! (Egy OFF Pl.)

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10041 Dátum: 2015.11.18 08:57:13 »
Sziasztok

Azzal a tipikus kellemetlen problémával fordulok hozzátok,hogy kb 2800 - 3200. as fordoulattartományban iszonyatosan búg a kipuffrendszerem,voltam egy pár hónapja hátsódob cserén,de csak az erőtlenség szűnt meg,ugyanis a gyári dobban felszabadultak a terelőlemezek és akadályozták az égéstermék távozását
Azon a bizonyos helyen a rendszerbe be van hegesztve a flexicső is,mert mint tudjuk gyárilag ez nem létezik
Ugyan sérült a flexicső,de még nem fúj ki
A blokkhoz is oda van támasztva a leömlő gyári megoldással
Ezek után nemtudom miért van ily fülsüketítő búgás ezen fordulatokon :hmmmm:
Álló helyzetben is megfigyelhető a jelenség,de sokkal durvább menet közben
Pont abban a tartományban van ahol hosszabb távon szoktam tempózni:5. sebességben 95 - 110 ig
Today Tomorrow Toyota

TomiFilth

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 138
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10042 Dátum: 2015.11.18 15:37:01 »
Üdv! Bár nincs ilyen specifikájú  ::) autóval tapasztalatom, de turbódízellel (OFF 1.9 JTD) és szívó benyással annál több, ezért bátorkodom reagálni.
1. Nem értem, miért okozhatna problémát bármilyen üzemanyagbefecskendezéses rendszerben egy anyag, amelyik éghető emulzióvá alakítja a benzinben lévő vizet és gyantás lerakódásokat?  :?:
2.Indirekt okoskodás: mivel nagynyomású pumpával működő turbódízelekhez is van adalékuk, feltételezhetően tisztában vannak az eltérő konstrukciók adta lehetségesen változó körülményekkel, s miután nem szerepeltetik kitételként a leírásban a befecskendezés milyenségét, ergo (szerintem):
3. (röviden) Igen.
4. Esetleg kérdezd meg egy Opel szervizben, ahol ezt használják  :excl:

Ez tuti kipucolja a rendszert, de rángatást még sok minden okozhat! (Egy OFF Pl.)

Tudom, hogy rángatást sok minden okozhat. Node egy tisztítás nem árthat, előző tulaj 5 év alatt 40000km-t rakott bele városban, gyerekekkel eljárós téma. (A tulaj a cégünknél dolgozott 4 évvel ezelőttig, nem full idegen...)

Szóval Fuel Line Cleaner-t vagy inkább az Oxycat tisztítót vegyem?  :hmmmm:

tatra105

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10043 Dátum: 2015.11.18 16:16:03 »
21-es és 25-ös hibakódom van , azthiszem lambda szonda csere lesz ..... motor darabosan jár bemelegedési fázisban amíg a mutató el nem hagyja c betűt , (meleg időben első hidegindításkor meg akar állni) utána meg semmi baja nincs .  Denso szondából melyik jó ? DOX-0104 vagy a DOX-0114 ?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10044 Dátum: 2015.11.18 21:52:34 »
Tudom, hogy rángatást sok minden okozhat. Node egy tisztítás nem árthat, előző tulaj 5 év alatt 40000km-t rakott bele városban, gyerekekkel eljárós téma. (A tulaj a cégünknél dolgozott 4 évvel ezelőttig, nem full idegen...)

SzóvalFuel Line Cleaner-tl Oxycat tisztítót vegyem?  :hmmmm:
És ha mindkettőt (külön-külön)? Elvileg más-más célra vannak fejlesztve. Az előbbi a tanktól a motortérig hat, az utóbbi elvileg hátrébb (is).

Apám szólt a nyáron, hogy ha kevés a benzin a tankban, kigyullad a hibajelző, illetve nem húz úgy a Corija, mint régen (2001-es 1.4 VVTi, 90e km, 4000 fordulatot még nem látott  :whistling:, semmiféle tisztító lötty nem volt még a tankban). Szervizben katalizátorcserét javasoltak (no comment....) Mondtam neki, hogy egyszerűen csak felgyűlt a víz a tartályban, s elkormozódott a rendszer. Vettem neki a fentiekből, előbb belement a Fuel Line Cleaner egy teli tankba, kicsit jobban ment a verda, csekk endzsin nem jött elő a végén, a másik teli tank előtt ment bele az Oxicat. Javasoltam, hogy az elején autópályázzon egyet 4-ben. Működött  ;)

De! Habár minden tavasszal használom a fuel line cleanert, és nem alapon kínzom a motort, nincs is panaszom rá, mégis kormos volt a dugótetőm.
(P.S. A hiányzó 7 deci olajból fél liter az olajleválasztóban volt... :whistling:)
Szóval érdemes a gyertyákat kivéve bekukkantani a hengerekbe is.

S ha már pucolás, akkor abba a fojtó-, és a megkerülő szelepet is bevonhatod.

rebeknagy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10045 Dátum: 2015.11.23 13:42:49 »
Sziasztok!

Már nem nagyon vagyok friss Carinás, két éve hajtom a sajátomat...
Eddig nem igen fórumoztam, nem igazán volt problémám, vagy ha mégis sikerült könnyen megoldanom  :clap:
De egy ideje bosszant egy dolog, a bal első futómű felől apró kattanó hangot hallok, leggyakrabban ha egy kicsit jobbra kanyarodok, vagy ha lassan megyek egyenetlen úton.Nem folyamatos kattogásról van szó, mint mikor féltengely csukló adja meg magát, egy-egy apró kattanás mint ha valami a helyére kattanna vagy ilyesmi. Cserélve lett már minden, mert kopott volt, sőt nemrég komplett féltengely is, de ez a jelenség megmaradt :censored:
Nem a világ vége, de engem rettentően bosszant.
Ha valaki tapasztalt hasonlót..., vagy van ötlete, szívesen veszem!
Szép napot mindenkinek.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10046 Dátum: 2015.11.23 18:11:19 »
Rugó, toronycsapágy?  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

rebeknagy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10047 Dátum: 2015.11.23 18:35:26 »
igen, erre már én is gondoltam.csak ellenőrizni nem tudom..

TomiFilth

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 138
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10048 Dátum: 2015.11.30 18:06:32 »
És ha mindkettőt (külön-külön)? Elvileg más-más célra vannak fejlesztve. Az előbbi a tanktól a motortérig hat, az utóbbi elvileg hátrébb (is).

Apám szólt a nyáron, hogy ha kevés a benzin a tankban, kigyullad a hibajelző, illetve nem húz úgy a Corija, mint régen (2001-es 1.4 VVTi, 90e km, 4000 fordulatot még nem látott  :whistling:, semmiféle tisztító lötty nem volt még a tankban). Szervizben katalizátorcserét javasoltak (no comment....) Mondtam neki, hogy egyszerűen csak felgyűlt a víz a tartályban, s elkormozódott a rendszer. Vettem neki a fentiekből, előbb belement a Fuel Line Cleaner egy teli tankba, kicsit jobban ment a verda, csekk endzsin nem jött elő a végén, a másik teli tank előtt ment bele az Oxicat. Javasoltam, hogy az elején autópályázzon egyet 4-ben. Működött  ;)

De! Habár minden tavasszal használom a fuel line cleanert, és nem alapon kínzom a motort, nincs is panaszom rá, mégis kormos volt a dugótetőm.
(P.S. A hiányzó 7 deci olajból fél liter az olajleválasztóban volt... :whistling:)
Szóval érdemes a gyertyákat kivéve bekukkantani a hengerekbe is.

S ha már pucolás, akkor abba a fojtó-, és a megkerülő szelepet is bevonhatod.

Hey Jóember!  ::)

Elolvastam a korommentesítésedet is, teljesen korrektnek tűnik az eredmény!

Nekem most a Fuel Line cleaner van a tankban, fele már elkocsikázva, még pár nap és fullra kihajtva. Én azt hittem, hogy csak halucinálok, mert azt érzem pár 50-60km óta, mintha komolyabb lenne a motorfékem alacsonyabb fordulaton is és a gázra is jobban reagálna alacsonyabb fordulaton. De ugyan ezt olvastam Nálad is, ezért kezdem azt hinni, hogy tényleg működni fognak ezek a Pro-tec termékek (is)!  :clap:
Az oxicat-et is megrendeltem, 2 flakonnal, mind a kettőt ki fogom járni vele, úgyis jönnek a karácsonyi nagy autópályázgatások, magas fordulaton!  :D