Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1563009 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5670 Dátum: 2010.04.05 21:00:21 »
szasztok!
na hazaértünk végre, itt az alföldön most este kezdett el esni, egész nap száraz volt az idö :ph34r:
rosszhelyre van épitve a ring :innocent:
a pálya tényleg olyan volt mint a jég.....3dikba és 4dik be is egyfojtába elforogtak a kerekek..pedig ez csak egy gyenge d4d :devil:

Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5671 Dátum: 2010.04.05 21:18:00 »
Jól mentetek Lasi.
Ugye milyen sokat számít az ültetés ?
Ilyenkor van igazán haszna.


lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5672 Dátum: 2010.04.05 21:24:44 »
Jól mentetek Lasi.
Ugye milyen sokat számít az ültetés ?
Ilyenkor van igazán haszna.


jol mentünk? :lol: az elsö kanyar már rögtön nem jött be, ahogy kimentünk a boxbol...
meg 1szer meg is legeltettem a fübe [rohog]
brutál volt, de élveztem.....ki kell szárzaon is probálni...mert igy nemvolt az igazi
az ültetés meg akkor lenne az igai ha keményebb is lenne a gátlo, de mire a köv nyiltnap lesz megoldjuk azt is..
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5673 Dátum: 2010.04.05 21:48:25 »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5674 Dátum: 2010.04.05 21:58:05 »
de élveztem.....ki kell szárzaon is probálni...mert igy nemvolt az igazi
az ültetés meg akkor lenne az igai ha keményebb is lenne a gátlo, de mire a köv nyiltnap lesz megoldjuk azt is..

Én egy ideig a büféből néztelek titeket és onnan a célegyenesbeli sebességedre mondtam, hogy jó volt. Szemre gyorsabb voltál pár másik autótól. A célegyenes vége az kemény, főleg, hogy nekem még az összes fékem gyári 2004 óta.
PZS pedig már a 200-as táblánál mondogatta, hogy fékezzek.  ;)

Gátló ügyben még nem nagyon mozgolódtam, egy KONI szett 100e HUF + szerelésből megvan a Corollába ha jól emlékszem. A Tein szett meg ennél drágább bár lehet, hogy elég lenne csak a TEIN gátlókat venni és ahhoz használni az Eibach rugókat. Vagy ez mégsem jó ?




pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5675 Dátum: 2010.04.05 22:05:25 »
Én egy ideig a büféből néztelek titeket és onnan a célegyenesbeli sebességedre mondtam, hogy jó volt. Szemre gyorsabb voltál pár másik autótól. A célegyenes vége az kemény, főleg, hogy nekem még az összes fékem gyári 2004 óta.
PZS pedig már a 200-as táblánál mondogatta, hogy fékezzek.  ;)

Gátló ügyben még nem nagyon mozgolódtam, egy KONI szett 100e HUF + szerelésből megvan a Corollába ha jól emlékszem. A Tein szett meg ennél drágább bár lehet, hogy elég lenne csak a TEIN gátlókat venni és ahhoz használni az Eibach rugókat. Vagy ez mégsem jó ?

Azert mondtam a 200as tablat, mert a 2es gategoriaban mind elotte fekeztek. Mondjuk ok mas sebessegrol, de abbol indultam ki, hogy mas a fek is rajtuk...  :whistling: Tevedtem. Nezd a jo oldalat... ott legalabb eselyt nem adtal a kicsuszasra ;).

Tein-bol nem hinnem, hogy lehet gatlot kulon kapni. Szerintem egyelore jo igy a futomuved, inkabb a programozast old meg valahogy. Amig nem szabad 4500 fole porgetni, addig csak esoben lesz elmeny autozni a ringen...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5676 Dátum: 2010.04.05 22:09:06 »
nekem vogtland van bent, és  minél elöbb  meglesznek csináltatva a gátlok...
Kiskunfélegyházán van egy pali aki gyári gátlokat keményit fel, igény zserint....aszem blistein cuccot rak bele....de pontosan nem tudom, mert még nem beszéltem vele....

a célegyenes végén olyan 130-135 km/h lehetett, de aztán elég volt a kanyart bevenni :wacko:
szaros tarbit a célegyenesben nemtudtam megelözni, aztán féktávon estem be mellé, után tudtam csak elmenni, nem volt egyszerü...
másik ami piszkálta a csöröm az SX4 suzuki volt.... egyenesbe nem tudott othagyni, de kanyarba nagyon gyors volt, aszem 4kerékhajtás-os verzio....
bár késöbb lett vele valami mert csak poroszkált  :D

kár h nem találkoztunk személyesen, fehér corit láttam, de nem tudtam h a tied....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #5677 Dátum: 2010.04.05 22:57:56 »
Addig amig meglesz az a megfelelo hely:

Mintha jégvirágos lenne a szélvédő. :D

Köszi a képeket!

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #5678 Dátum: 2010.04.05 23:49:08 »
Na megvoltak az első köreim a Hungaroringen, ez nagyon nagy élmény volt főleg így esőben.
A pálya vizes volt, a gumik egyébként tapadtak de az ideális ív fel volt gumizva és az csúszott , mint a jég.

Volt 2 kanyar, ahol kicsúsztam sajna és ráadásul már a kigyorsításnál voltam de az egyiknél kavicságy fogott meg a másiknál meg volt aszfaltozott bukótér. Nem mentünk gyorsan de ha hirtelen kicsúszik alólad az út és az autó irányíthatatlanná válik..... hmmm az nem egy jó érzés  :whistling: :whistling:

Az első 2-3 kör alatt végig előttem volt egy régi dupla karburátoros Corolla és szinte végig csúszkált előttem, megelőzni meg nem tudtam mert én nem akartam nagyon pörgetni a motort a keverékképzés miatt és az illető nem is igazán volt előzékeny. Aztán valahol sikerült körbeautóznom külső íven. Utána még sikerült 2-3 autót is leelőzni, de veszélyes dolog ezt esőben a pályán csinálni. Ha nem lett volna a felgumizott rész simán betapadt volna a gumim és jobbat is lehetett volna menni. Meg 4500-5000-nél nem pörgetem tovább soha a motort.

TSityu is ment az SIS-el pár kört kint találkoztam Satriani-val is és láttuk Lasi-t is de mi pont akkor ettünk fönt a büfében a Suzukis fórumozókkal  az üvegfalon keresztül figyeltük ahogy Lasiék száguldanak át a célegyenesen.  :D :D
Láttunk még 2 db. TS-t is ott az egyiken a kompresszoros TS felnije volt.

Köszönet PZS-nek a videóért elvileg lesz vidi is. :D :D

nyomasd a videót... én már megnéztem  :D
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5679 Dátum: 2010.04.06 13:03:34 »
TSityu!
te voltál a fekete 3 ajtos TS-sel?
gyorsan elkerültél a pályán.... ts-ben ugye van kipörgésgátlo? most az nagy segitség volt..... :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #5680 Dátum: 2010.04.06 13:41:07 »
TSityu!
te voltál a fekete 3 ajtos TS-sel?
gyorsan elkerültél a pályán.... ts-ben ugye van kipörgésgátlo? most az nagy segitség volt..... :)

Feketével a Poccak volt (index celica fórumról lehet ismerős)  ;)

Sityu a kék Ignis Sport-tal nyomta
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #5681 Dátum: 2010.04.06 14:07:14 »
Grat mindenkinek aki volt tegnap a ringen.Nekem úgy alakult,hogy nem jött össze.Az utcai gumijaim nincsenek még fent,a gumisnál vannak és semi slickekkel nem lett volna jó,ráadásul a féltengelynél elég erősen elkezdett kattogni szal nem lett volna túl biztonságos így meghajtani a gépet.Majd next,de jók voltatok és király,hogy senkivel sem történt semmi gond.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5682 Dátum: 2010.04.06 16:48:20 »
nemtudom fog-e látszani... de 1 proba :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: TS
« Válasz #5683 Dátum: 2010.04.06 16:50:57 »
azt észrevettétek hogy a célegyenesre ráfordito kanyar hogy tapadt a  pálya többi részéhez képest?
látszatra is érdes volt a felület, és mikor beleértél a kanyarba elöször csuszott ki az  eleje, majd az érdes rész egyböl megfogta.... :wacko:

20 perc alatt hány kört lehet teljesiteni?
nekem vagy 5 vagy 6 kör volt...nem számoltam....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #5684 Dátum: 2010.04.06 17:24:22 »
azt észrevettétek hogy a célegyenesre ráfordito kanyar hogy tapadt a  pálya többi részéhez képest?
látszatra is érdes volt a felület, és mikor beleértél a kanyarba elöször csuszott ki az  eleje, majd az érdes rész egyböl megfogta.... :wacko:

20 perc alatt hány kört lehet teljesiteni?
nekem vagy 5 vagy 6 kör volt...nem számoltam....

A célegyenesre ráfordító kanyar eléggé szemcsés... nyáron is lehet hallani, ahogy az autó szedi fel a darabokat...  :devil:

Elvileg az első kör lassabb mindig a pályabfelmérése miatt, de szárazon szerintem 6-7 kört kell mennetek kb egy 20 perces menet alatt....  :cool2:

www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community