Olvass vissza pár oldalt, Trotter gyönyörűen illusztrálta és leírta.
Ja, megvan. Hát ez is egy szimpi megoldás, legalább nem kell hozzá semmit rászerelni az autóra. Kérdés, be lehet-e úgy kötni, hogy a helyzetjelző bekapcsolására is deaktiválódjon? Mert nekem nem tetszik az a gondolat, hogy mondjuk sötétben várakozok valahol járó motorral, és olyankor is működik ez a cucc. Ehhez azért kicsit zavaróan nagy fényereje van.
Ha jól értettem a Hella nappali lámpák leírását, azok pont hogy úgy működnek (nyilván emiatt), hogy ha bekapcsolod az autón a világítást (tehát a helyzetjelzőt is, gondolom), akkor lekapcsolódnak. Ennek így is kéne működnie logikusan, szvsz.
Azt meg magasról lexarom, hogy az idióta magyar előírás szerint nappal is kéne mennie a hátsó helyzetjelzőknek is ... Ez ellentétes a vonatkozó EU előírással, és egyébként is nonszensz.
Nos, schillerasz kolléga, amikor nekem is beszerelésre került a DRL, szintén odajött az AVE-jével. Pontosan azért, hogy az AVE-re is homologizálni lehessen a dobozt. Műszaki oka az, hogy az japó autókban az elektromosság kicsit másképpen van, mint az európaiakban. Nem mennék bele a részletekbe, nem is ez a lényeg most. Szóval azt mondta a megalkotó, hogy nem probléma megoldani.
Tehát jó hír, hogy könnyen megoldható a dolog, csak kellő jelentkező kell, hogy egy 5-10 darabos kontingens összejöjjön, ugyanis ez alapján lehet legyártani a "fekete dobozt", majd applikálni a kocsikba. Kb. ennyi megrendelés alapján lesz rentábilis a dolog. Ez hozzávetőlegesen 10-15E HUF-ot jelentene. Nem merek pontos árat mondani, mert nem én csinálom, nyilván egyeztetnem kell a dolgot, már amennyiben lenne rá igény.
Mindenesetre én is azért döntöttem e mellett, mert ez gyári minőségű megoldás.
Palaczk, ha jössz, akkor megmutatom élőben is, nálam - ha jól emlékezem - 1,5 éve teljesít hibamentesen.
Szóval kit érdekelne - egyelőre elkötelezettség nélkül - a dolog?