Melyik város?
És pontosan hogyan tudod összehozni ezt az elképesztően jó értéket?
Mondom, a mi átlagunk 7.3 volt, takarékos stílus mellett. Városban 7.5-8.0 alá nem tudtunk menni. OK hogy ez a város Pécs, de akkor is, mondom: a stílus kifejezetten takarékos volt.
üdv Palaczk!
Már régóta úgy vezetek, hogy a lehető leggyorsabban felkapcsolok és tartom a sebességet 50-60 körül érintőgázzal városban.
Egyébiránt mióta a Carina megvan, városban még sosem léptem el álló helyből, mindig finoman indulok, najó egy kezemen meg tudom számolni
, mert sajnos alul igen szegény a nyomaték, lényegében 3000 rpm alatt nem történik semmi..
4000+ rpm-nél már megjönnek a lovak, de ezt városban még SOSEM próbáltam vele, csak autóúton/ pályán.
A menetfény miatt például a téli időszakot leszámitva kiesik a tompitott villany. 20W a 120 W-al szemben, sok kicsi sokra megy. Guminyomás 2.8-2.9 bar, hetente ellenőrizve!!
Motorfék és
kiguritás!
A motor, hála az előző
Tulajoknak kitűnő állapotban van, tőlem megkap mindent, amire szüksége van. Az olajfogyasztása (5w-40 full szintetikus) lényegében 10E km-en 1-2 dl, (
link) óra szerint 165E km van benne.
Hosszabb 20+ km-es utakon az átlagsebesség ~ 80km/h. Eddig akik hosszabb távon jöttek velem, már alig várták, hogy kiszállhassanak, még ha nem is mondták, mert nem birták a menetidőt, ami pedig nem is extrém..
Ez egy
kis város, lámpa is csak 1 van, a forgalom közepesnek sem mondható.. Ennek ellenére, a 2 km-re levő munkahelyre kis kivétellel (szakadó eső, késés) mindig kerékpárral járok, mert hiába lenne ~5E Ft a havi melóbajárás, szétcseszné a motort.. Sokan az utca végéről, kb. 1km minden nap kocsival járnak... :
Garázsból indulok mindig, ami nem fütött de jópár fokot jelent a csillaggarázshoz képest!
Egyszer arra volnék kiváncsi, egy tankkal hosszú távon, tehát nem városozva, mennyire tudnám kihozni a fogyit??