@Szaki!
Győrbe kellett volna hoznod, a szerelő már 50 váltót csinált kb.
-Kár, hogy nem cseréltetted ki a kuplungot, mert a munkadíjat így megspólotad volna, ha már a váltó lekerült
-tapasztalatomból tudom, hogy a szimeringet is kellett volan cserélned, mert ott fog majd ereszteni, illetve új guimiharang.
-és ha ott nem folyik akkor a váltó rudazatánál fog folyni a papír tömítés megadja magát.
Nekem az utolsó kettő kb 37 ezrembe került
Szóval mindenkit csak arra tudok buzdítani, ha már szétszedet valamit akkor mindent cseréljen ki, mert utána tuti folyni fog.
Engem marhára idegesített, bár utólag olcsóbb lett volna csak után töltögetni, de hát maximalista vagyok
És zavart mert a díszburkolatot összefolyattam
Az a baj, h minden kifárad egy idő után...
Szia!
Én csináltam a váltót, sok volt a 60 két csapággyal, pasztával új olajjal? Én is rengeteg váltót csináltam már, a szimering rendben volt, szerelési hiba miatt folyhat, én is jártam már így, de megadhatja a számom az új tulajnak, ingyen kicserélem ha folyna, de nem fog. Ha a féltengely gumiharangra gondolsz, annak sem sok köze lehet a váltó leszedéshez, ha csak nem lett közben megerőszakolva, a kuplung nem volt rossz, és meg is beszéltük hogy eladja. A papír tömítést viszont kicseréltem.
Csak azért írtam, mert az én munkámról volt szó, amiért mindíg 100% felelősséget vállalok.