Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2671831 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9060 Dátum: 2013.11.21 20:48:37 »
Üdv!
Kapható, de nem a rúd szilentje a gázos, hanem a csonkállványban lévő.  :wacko: Többen szenvedtünk már vele, pl. bsh, keresd őt!
A problémát az okozza, hogy ennyi idősen már nemigen lehet roncsolás nélkül megbontani a hossztartó rudat a csonkállványhoz rögzítő szilentet. Ennek más a mérete, mint a rúdban lévőnek, de végül is ugyanaz lett befaragva: jelenleg 152156 cikkszámon kapható. Shigarakinak is végül ez lett befaragva.

Itt van bsh bejegyzése.

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9061 Dátum: 2013.11.21 21:53:39 »
Tényleg de buta vagyok nem olvastam el rendesen a problémáját "chefbacsinak" [rohog] [rohog] [rohog] :cry:
Today Tomorrow Toyota

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9062 Dátum: 2013.11.22 12:45:13 »
Sziasztok
Mostmár tutira bizti,hogy a gyertyák voltak a hunyók
Semmi rángatás,erőtlenség, check engine :clap:
Tehát beválltak a DENSO-k (K20RU)
Kb 200km után kíváncsiságból kivettem őket,és a negatív elektródákon épphogy egy minimális elszineződés látszik, ami tökéletes égésre,és öntisztulásra utal
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.22 12:49:58 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9063 Dátum: 2013.11.22 20:53:29 »
Üdv!

Érzékeny a Carina a gyertyára, na.
Másképpen:
Aki megfelelőt rak bele, megkíméli magát további fáradtságos tevékenységektől, stressztől, pénzkidobástól  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9064 Dátum: 2013.11.22 20:57:12 »
Ilyenkor természetes lehet, hogy reggel az olajnyomás-visszajelzőm kb. 1-2 másodperc között alszik el?
LM Top Tec 4100 5w40 van benne, május vége és majdnem 3.000 km óta.
Üzemmelegen, meg máskor sem tapasztalok vele furcsát  :hmmmm:

Hála Istennek nem kellett még utántöltenem  :clap: Eddig lassan bele kellett volna tenni már 3-4 litert  :1eye:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9065 Dátum: 2013.11.22 21:47:55 »
Hűha :eek: ennyire ette az olajat gyűrűzés előtt?
Szerintem a kissé hűvösebb idő megtette a hatását az olajad viszkójára,3-4 másodperc viszont már figyelemre méltó
Ahogy hűlik az idő azért majd figyelgesd mikor alszik el
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9066 Dátum: 2013.11.22 21:57:45 »
Liter felett 1000 km-en.

Igen.
Ha nagyon durván nő a lámpa elalvási ideje, elgondolkodok az Eneos Premium Hyper 5w30 cserének az előrehozásán  :hmmmm:

Nálatok mennyi ideig tart a lámpa elalvásának ideje? Hasonló körülményekre gondolok. A kocsi kinnt áll, csak tető van felette.

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9067 Dátum: 2013.11.22 22:33:26 »
Nálam kb 1 mp. ennél az autónál castrol 10w 40-es-sel
A másik carinánál a beindulás pillanatában aludt ki bármilyen hideg volt :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.22 22:35:21 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9068 Dátum: 2013.11.22 22:51:34 »
Nálatok mennyi ideig tart a lámpa elalvásának ideje? Hasonló körülményekre gondolok. A kocsi kinnt áll, csak tető van felette.
Nekem is kint áll az autó és nekem is több másodperc mire kialszik (akár 3-4 mp is lehet) az olajnyomásra figyelmeztető lámpa.  :yes:
Nagyon nem zavar, mert tudom milyen hangja van a motornak, ha nincs meg a megfelelő kenés, élesen elválik attól mikor megjön az olaj, lehet hallani rendesen, na a Carinámnál nincs meg az a hang még akkor sem ha ég az olajnyomás lámpa indításkor! Szerintem emiatt ne aggódj, az enyémnél mindig viszonylag lassan aludt ki, szerintem a japán verzióknál ez normális...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10265
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9069 Dátum: 2013.11.22 22:59:53 »
Köszönöm szépen a tapasztalatokat!

Az valóban úgy van, hogy nincs rossz hangja indításkor sem.

De melegebb időben ezt nem csinálta. Tudom, hogy ilyenkor sűrűbb lesz, de mégis zavaró.

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9070 Dátum: 2013.11.22 23:21:02 »
Tényleg ne aggódj ;)
Faternak a zsír OPELjába mig szar volt az olajpumpa indítás után pár másodpercik iszonyú csúnya kerregő hangot adott aztán persze tőkehang még melegen is  .Meg is lett az eredménye :tt2:
Today Tomorrow Toyota

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9071 Dátum: 2013.11.23 07:04:06 »
Csatlakozom. Amikor megvettem, benne hagytam a friss 10W40-es Aralt, azzal 3-4 mp. is volt télen, míg elaludt a jelző, aztán az 5W40-es Eneosszal, Mann szűrővel azonnal elaludt télen-nyáron (igaz, akkor tettem bele a Xadot), nem is volt vele gondom azután, most viszont Nipparts szűrő van benne, és ahogy hűlik a idő, nálam is olyan 1-2 mp-ig égve marad. Nagyon nem aggaszt, de legközelebbi cserénél visszaváltok Mannra. Hallottam valami olyat, hogy a szűrőben lévő szelep is számít  :?: :hmmmm:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9072 Dátum: 2013.11.23 09:00:45 »
Sziasztok
Hát igen.A régebbi konstukciók még abszolút nem voltak kényesek az ilyesmire,mint olajszűrő márka
Az első corollámon például: lada 1200-es szürő volt,mert negyed annyiba került mint a rávaló tipusok bármelyike
Egy az egyben stimmelt rá :hmmmm:
Today Tomorrow Toyota

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9073 Dátum: 2013.11.23 09:46:15 »
üdv!
Nekem is kb 1-2 mp, garázsban! Melegités nélkül!
Mondjuk hozzá kell tennem, hogy az angol verzió ugye lassabban indul, értem ezalatt, hogy hosszabb ideig kell indítózni, mire megtalálja a főtengely jelet és beindul a motor.
A japán hamarabb indul. Szerintem kenés szempontjából jobb, ha tovább tekeri a motort az inditó robbanás nélkül, így van ideje kialakulni az olajfilmnek még a terhelés előtt.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9074 Dátum: 2013.11.23 10:01:06 »
...Szerintem kenés szempontjából jobb, ha tovább tekeri a motort az inditó robbanás nélkül, így van ideje kialakulni az olajfilmnek még a terhelés előtt.
:yes:
...Hála Istennek nem kellett még utántöltenem  :clap: Eddig lassan bele kellett volna tenni már 3-4 litert  :1eye:
:clap: Rendben van már az! Az ilyen kulturáltan járó motor miatt nem aggódnék.
...most viszont Nipparts szűrő van benne, és ahogy hűlik a idő, nálam is olyan 1-2 mp-ig égve marad. Nagyon nem aggaszt, de legközelebbi cserénél visszaváltok Mannra. Hallottam valami olyat, hogy a szűrőben lévő szelep is számít  :?: :hmmmm:
Hozzáteszem, hogy már 10e km van az olajban...  :innocent: és még mindig fullon a nívó  :)