Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6606536 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #26761 Dátum: 2013.07.15 20:59:46 »
Ma megtörtént a lapkacsere!
1-es henger egyik szívószelepe minimum határon volt, 0,15 mm, gondos gazda lévén ez nem maradhatott így!
Rá is volt irva a gyári lapka egyik oldalára, hogy 2.90.
Rendeltem 2.75 és 2.80 mm-es hézagolót, biztos ami tuti és a 2.80 mm-es elsőre bevált, 0.2 mm-re változott a hézag!  :clap:

Érdekes, hogy az 0.1 mm különbséggel 0.05 mm-t módosult a hézag.
A többi szelep szívó oldalon az előirt 0.2 (+/-) 0.05 mm belül volt, 0.2 - 0.25 mm, kipufogó tengelynél a szükséges 0.3 mm (+/-) 0.05 mm, a mért hézagok 0.3 - 0.35 mm-ek voltak.

 Rotor és elosztó is felkerül holnap.  :cool2:
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.15 21:04:14 írta kamikaze »

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Carina
« Válasz #26762 Dátum: 2013.07.15 21:16:44 »
Ádámnak sok sikert kívánok!  Ezt már lehet kihívásnak nevezni nem? :hmmmm:
Balázstól vajon milyen alkatrészt kért? A két rendszám közötti részt?   :devil:
Zsolesz eltűntêl... Vettél valami nem Carinát?

Morthond

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Carina
« Válasz #26763 Dátum: 2013.07.16 11:39:46 »
Szia!

Ha jól mérték, akkor az rengeteg, általában 15V alatt/körül kellene legyen. Bontottat is érdemes lehet megnézni szerintem.

Mellékelek 2 képet. A Denso az a kocsimban van, a Bosch a Haynes könyvből. Ahogy nézem, a műanyag védő a Bosch, a fém a Denso, de mondom, nálam Denso van, a táblája látszik hol van a kábelek között, kicsit kékes.

Itt megnézheted a Denso-t, a Next-re lépve jön a Bosch is. Mondjuk ez 94-es, mert az enyém az, de rákereshetsz a tiédre is az oldalon.

Bronzkefét is meg lehetne nézni, hátha az kopott, és a pergés megbolondítja a szabályzót. Denso-hoz ír 188 eurós árat, a Bosch szabályzóra azt írja, hogy nem lehet beszerezni. Bronzkefét most nézem, nem ír Bosch-hoz, de a Haynes azt mondja, hogy van benne  :wacko:

Nem lehet Denso-t beletenni? b.c. ?

Köszönöm, közben lett egy ismerős villanyász, megcsinálta. Szabályozót cserélt, és csapágyat is, ha már szét volt szedve. Helyreállt a rendes töltőfesz.

Morthond

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Carina
« Válasz #26764 Dátum: 2013.07.16 11:45:17 »
Sziasztok!

Az utóbbi években meglehetősen csúnyán elvált a kárpit az első ajtóknál. Először a jobb oldalon, aztán a balon is. Gondolom, a napsütés nem tesz jót neki. Mellékelek képet. Mit lehet ezzel tenni?


fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26765 Dátum: 2013.07.16 17:34:23 »
Ma megtörtént a lapkacsere!
1-es henger egyik szívószelepe minimum határon volt, 0,15 mm, gondos gazda lévén ez nem maradhatott így!
Rá is volt irva a gyári lapka egyik oldalára, hogy 2.90.
Rendeltem 2.75 és 2.80 mm-es hézagolót, biztos ami tuti és a 2.80 mm-es elsőre bevált, 0.2 mm-re változott a hézag!  :clap:

Érdekes, hogy az 0.1 mm különbséggel 0.05 mm-t módosult a hézag.
A többi szelep szívó oldalon az előirt 0.2 (+/-) 0.05 mm belül volt, 0.2 - 0.25 mm, kipufogó tengelynél a szükséges 0.3 mm (+/-) 0.05 mm, a mért hézagok 0.3 - 0.35 mm-ek voltak.

 Rotor és elosztó is felkerül holnap.  :cool2:
Üdv!
Elárulnád,hogy honnan rendelted a lapkákat
A Bárdi webshop-ban nem találtam.
Köszi.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26766 Dátum: 2013.07.16 18:25:16 »
Az nem a rugalmas csatlakozás, kvázi flexicső? Abban nincs tengely, két csavar rugóval fogja össze, vagy mégsem arra gondolsz? Nekem az zörög 2000-es fordulatnál, de tömít  :whistling:

Nem tudom mi ez!
Mindenesetre nem flexibilis.
Legalábbis hiába ráncigálom meg se mozdul.
Lehet valami diletációs szarság? :D
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_16_vc1mxenw2x.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_16_95czbigmus.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_16_dqhn82nvcq.jpg

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #26767 Dátum: 2013.07.16 20:27:44 »
Hát srácok.
Kezd életre kelni a kicsike!Egész elfogathatóan húz.
Nemrég jártam meg Budaörsöt,mentem az asszonyért meg a gyerekért.
Kicsit kitapostam a lelkét,de már érzi a ritmust.Sokkal jobb mint volt.SŐT!
Ilyen jó még sose volt!Van benne egy pici torpanás de utána mint akit puskából lőtek ki.Azt azért hozzáteszem,hogy közel 50% arányban etanol is van benne.
Mindenesetre nagyon kipufogó szag van a kocsiba(olyan katalizátor szag) pedig sehol nem fúj ki most már.
Örömöm határtalan:)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #26768 Dátum: 2013.07.16 21:18:47 »
Sziasztok!
Az utóbbi években meglehetősen csúnyán elvált a kárpit az első ajtóknál. Először a jobb oldalon, aztán a balon is. Gondolom, a napsütés nem tesz jót neki. Mellékelek képet. Mit lehet ezzel tenni?
Szia Morthond!
Ez Carina kárpit? Nem tűnik ismerősnek, de nekem a régi japán elnyűhetetlen szürke belső van még, azzal nincs gond se a műanyag részével, ez cserésnek látszik, én helyedben próbálnék bontóból ugyan ilyet színűt de hibátlant beszerezni...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Carina
« Válasz #26769 Dátum: 2013.07.16 21:48:18 »
Sziasztok!

Az utóbbi években meglehetősen csúnyán elvált a kárpit az első ajtóknál. Először a jobb oldalon, aztán a balon is. Gondolom, a napsütés nem tesz jót neki. Mellékelek képet. Mit lehet ezzel tenni?


Üdv.

Nekem valami hasonló van, szinte semmi baja.(csak nem szép)
Megoldás: csere. Beszélj Zé Balázzsal.

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Carina
« Válasz #26770 Dátum: 2013.07.16 21:54:28 »
 Mit gondoltok a  hidrogén generátor beépítéséről?  Kolléga szuzija jól viseli. Jobban megy és kevesebbet eszik 1-1,5 literrel. Valakinek valami tapasztalat?

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #26771 Dátum: 2013.07.16 22:19:40 »
na elkészült a szilent csere a jobb hátsó csonkállványban... volt némi kis kavarodás. a szerelő és az "anyagbeszerző" haverom eléggé elbeszéltek egymás mellett úgy néz ki, valamint a típusszámok is úgy tűnik hibásak, vagy nem tudom...
a lényeg, hogy a lengőkar csonkállványnál lévő részénél a csonkállványban *elvileg* ilyen szilentnek kéne lenni, a másik végén pedig ilyennek. az előbbit az adott linkről rendeltem, az utóbbit pedig a fekmester.hu-ról, cikkszáma 117010, és egy yamoto automotive (lengyel?) cuccot kaptam, aminek típusa J52000AYMT.
a csonkállványnál ki kellett vágni és faragni a szilentet, úgy össze volt rohadva. vágáskor derült ki, hogy a fenti cucc nem jó bele, ellenben a másik fajta volt benne (aminek nem oda valónak kéne lenni... :helpsmilie: ), ellenben az tökéletesen passzolt is bele. úgyhogy végül az is ment bele.
érdekes... :hmmmm:
esetleg ha valaki cserélte már ezt a szilentet, nem emlékszik, hogy ilyen alakú volt-e benne?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #26772 Dátum: 2013.07.16 22:54:44 »
na elkészült a szilent csere a jobb hátsó csonkállványban... volt némi kis kavarodás. a szerelő és az "anyagbeszerző" haverom eléggé elbeszéltek egymás mellett úgy néz ki, valamint a típusszámok is úgy tűnik hibásak, vagy nem tudom...
a lényeg, hogy a lengőkar csonkállványnál lévő részénél a csonkállványban *elvileg* ilyen szilentnek kéne lenni, a másik végén pedig ilyennek. az előbbit az adott linkről rendeltem, az utóbbit pedig a fekmester.hu-ról, cikkszáma 117010, és egy yamoto automotive (lengyel?) cuccot kaptam, aminek típusa J52000AYMT.
a csonkállványnál ki kellett vágni és faragni a szilentet, úgy össze volt rohadva. vágáskor derült ki, hogy a fenti cucc nem jó bele, ellenben a másik fajta volt benne (aminek nem oda valónak kéne lenni... :helpsmilie: ), ellenben az tökéletesen passzolt is bele. úgyhogy végül az is ment bele.
érdekes... :hmmmm:
esetleg ha valaki cserélte már ezt a szilentet, nem emlékszik, hogy ilyen alakú volt-e benne?
Jó, hogy volt neked mind a kettő!  :clap:
Sajnos már nem emlékszem, hogy az enyémbe milyen ment, de azt hiszem komplett lengőkar csere volt, amikor a Kálvin téren a bokor mögül kiugrott elém a dobermannt sétáltató öreg rokkantnyugdíjas néni és rárántottam a magas padkára az autót minthogy elüssem szegényt, pedig a rendőr azt mondta, hogy ha elütöm, akkor megúsztam volna egy első szélvédővel...na mindegy, így bal futómű nagyrészt cserés lett, de már ez régen történt...   :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #26773 Dátum: 2013.07.16 23:00:28 »
Mi műanyag tálcát szoktunk tenni a két hátsó kerék alá és miután ráállunk kézifék behúz, és indulhat a drift az első-kerekes autóval.  :otlet:
Ebben a videóban nem látom mit tettek alá, talán valami fémlemezt:
http://play.kendincos.com/177773/Wjnvzdhtxhlnrhldhfj-old-school-toyota-meet-pt4.html
Egyébként hasonló az élmény, ha télen nem teszünk téli gumit csak az első kerekekre. Nem gyakorlott vezetőknek ezért veszélyes az de nagyon, mert pörögni fognak mint egy búgócsiga!  [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

hegedus.david

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Carina
« Válasz #26774 Dátum: 2013.07.17 11:18:20 »
Kedves Carina E tulajdonosok,  :helpsmilie:
Szeretném a segítségeteket kérni a következő alkatrész beszerzésében: 4aefe vezérműtengely leszorító „csésze” (nem tudom jobban megfogalmazni, remélem, tudjátok mire gondolok…) abból kéne a vezérlés felől lévő (ill. hengerfejszélén lévő) utolsó darab! :lol:
Akinek esetleg van hibás hengerfeje, érdekelne, természetesen nem ingyen!
Telefonszámom: 06706358849 –
Segítségeteket előre is köszönöm! Dávid