Akkor ha a gyújtás rendben... üzemanyag lesz. A 2-esen maradt a régi injektor?
Sziasztok, annyi derült ki, hogy az egyesen maradt a régi injektor. A 2, 3, 4 kapott újat (mint kiderült bontóból). Ma egyik ismerős kiolvasta egy géppel (szervizes) az adatokat és láttunk élő adatokat is. Ő is azt mondja, hogy valószínű a 2-es injektor lesz a ludas. A műszeres mérés még a 2-es lambda szondát is gyanúsnak mutatta, lehet, hogy az is meghalt. De a szervizes ugyanazt mondta, amit ti is, hogy a villogó check engine sokkal nagyobb hibára utal, mintha "csak" simán égne és azonnali beavatkozást igényel.
Most ott tartunk, hogy aki felújította, holnap mér egy kompressziót a hengerekben és megint összecserélgeti a gyújtótrafókat és a gyertyákat (bár utóbbit nem tudom miért csinálja) és ettől azt várja, hogy kicsit megnyugszom. Persze ezen kívül nem tud foglalkozni az autóval, majd csak kb. 1 hét múlva... merthogy ez legalább egy napos munka (mármint az injektor csere). Csak kérdezem - hozzá nem értő lévén -, hogy tényleg olyan hatalmas munka kicserélni az injektort? Azt mondta le kell szedni a vízcsövet, a három motortartó bakot, hogy el lehessen húzni a motort és utána lehet hozzáférni az injektorhoz, ami egy nap.
Az bosszant a legjobban továbbra is, hogy egy kalap pénzért hozzám vágott egy félkész autót és most azt mondja, hogy van már 2-3 autó, amit csinálnia kell, tehát tudja, hogy sz@r amit adott, de nem tud foglalkozni ezzel...